Födelsedagshelg

Kalasen duggar tätt i vår familj på våren. Den ena födelsedagen avlöser den andra. I fredags var det min dag. På dagen hade jag sällskap av sonen och vi beställde mat och käkade lunch ihop. Sen på eftermiddagen kom övriga familjen. 
 
Ni ser den blå himmeln va?! Den 21 maj skiner alltid solen!!
 
Vi gjorde ett långt bord så att även mina föräldrar kunde komma. Första gången vi sågs inomhus sedan corona började. Underbart att kunna umgås lite mer normalt igen. 
 
 
 
Hade önskat mig träningsband av dottern och det fick jag också. Har andra gummiband men dessa kan man göra många fler övningar med. 
 
Man kan sätta dem i en dörr och köra rodd, olika dragövningar etc. 
 
 
1 BP:

skriven

Stort GRATTIS i efterskott! Jättekul att flera generationer äntligen kunde träffas inomhus igen -skönt!
Å vilken födelsedagsfest. Dessa band var nåt helt nytt för mig. De har jag aldrig sett förut. Hoppas du har mycket glädje av banden.

2 Anni:

skriven

Grattis, grattis i efterskott här! Så underbart att ni kunde fira tillsammans igen, det måste verkligen ha varit skönt för er alla.
Men är det du som ska komma med din egna födelsedagstårta? Det var en ny variant!

3 Ditte:

skriven

Stort grattis i efterskott. Och vilket trevligt kalas det blev. Så fint att ses igen.
Roligt med banden och de kan ju användas till mycket.
Önskar dig en fortsatt bra vecka.

4 Paula:

skriven

Härligt att se hela familjen samlad till firande. Och grattis i efterskott! Dina föräldrar ser så glada och nöjda ut, jag förstår dem.
Jag har fått bägge sprutorna och det är skönt. Hoppas du får en kanonstart på sommaren.
Kram

5 Paula:

skriven

Den här gången går flytten från Säfsen, ända bort till Sundborn i Falun. Där har jag tjejer i triss, dotter, barnbarn och barnbarnsbarn. Vi tycker det är dags att umgås med lite tätare intervaller, inte minst efter denna jobbiga period. Det känns märkligt, både för mig och mina bekanta o vänner här på byn, men jag brukar inte vara skraj för förändring och tror det blir stimulerande o kul också. Må väl!

6 KajsaLisa:

skriven

Såg ut som en god födelsedag, grattis.

Kommentera här: