Ett par dagar i skärgården

Nu har vi varit på den årliga turen till våra vänner på Blidö i Norrtälje skärgård. Lika vackert, mysigt och trevligt som alla andra gånger. Lite kyligt på kvällen men desto mysigare med en brasa.
 
Havsutsikt från verandan.
 
Kvällspromenad.
 
Morgonpromenad.
 
Och en liten tur på sjön.
1 Anonym:

skriven

Härliga bilder
Ha det gott
Kram Milla

2 Anni:

skriven

Jaha, då var nio bland de lyckliga som vi såg från Blidösund igår. Njöt av alla vackra hus och allt sommarledigt folk som satt på bryggor och verandor. Vilket sommarliv!

Hoppas du såg mitt sena sms, ni får komma när ni vill men det lär bli med bil.
Kram!

3 Paula:

skriven

Skärgården är bara bäst, hej förresten! Där skiner alltid solen, utom då det är storm och åska, o det är också lite mysigt. Minns när vi hade segelbåt i Stockholm och vädret var lite halvdant på fredag eftermiddag. Man behövde inte komma långt ut innan himlen sprack upp och sen sken solen hela långa helgen. Ja nu var det så jag minns det, kanske kan minnet svikta något lite grann...
Skulle vara jätteskoj att träffas, även med kort varsel. Många tvekar och tycker att allt ska förberedas och planeras, men sån har jag aldrig varit. Man får ta mig som jag är,och jag gör likadant med mina gäster. Otvunget o chosefritt, så vill jag ha det. Så du är såå välkommen när det dyker upp ett tillfälle att komma till gamla goda Säfsen
Kramen

4 Anita Malta:

skriven

Låter hur skönt som helst, om man bortser från kylan då men en brasa värmer skönt och är stämningsfullt. Fast kanske lite synd att det ska behövas mitt i sommaren ;-) Men Skärgården därhemma är verkligen fin.
Här lär ni inte frysa iallafall, idag har vi haft +36! Pust, sååå skönt att kunna gå ner till havet framåt efetmiddagen och svalka sig. Mitt på dagen är det inomhus och a/c som gäller.
Tack för mejl, svarar inom kort. Kram från Malta!

5 Anita Malta:

skriven

Me again. Låter och SER hur skönt ut som helst skulle det stå. Förbisåg att nämna bilderna i all hast men kan ju alltid skylla på värmen :-)

6 BP:

skriven

Ditt besök på Blidö var verkligen väl tajmad med tanke på att det var den bästa och varmaste helgen den här sommaren. Det gäller även kvällen där min termometer visade 15 ynkliga grader;-)

Jättehärliga bilder:-)

7 Asylmamma:

skriven

Wow vilka vackra bilder! Har knappt varit ute i skärgården på nån av kusterna men nu blir jag ju väldigt sugen 😍😍

8 Maria:

skriven

Åh andra bilden är helt magisk!!
Kram

9 Helen:

skriven

Det ser riktigt härligt ut!! Både den vackra omgivningen och att umgås med goda vänner. Det är härlig sommar det!

10 Susjos:

skriven

Underbara bilder och så mysigt att umgås med goda vänner! Kram!

11 Eva Trillian:

skriven

Soliga härliga bilder med gemenskap och glädje :) Underbart!

Kommentera här: