GemsWeeklyPhotoChallenge - Lika

Lika varandra och lika söta båda två!
 
Sonens chinchillor Cilla och Citrus var så lika så man knappt såg skillnad på dem.
 
Ja vad säger ni - är vi lika orginalen? Jag till höger, någon gång på mellanstadiet.
 
Ja var det Sanna eller Jenny som dottern fick en kram av på Finnkampen? Inte lätt att veta när de är så lika!
 
Vill ni se hur andra har tolkat ordet LIKA så klicka på bilden nedan:
 
 
 
1 Anne-Mari:

skriven

Ååå, så mange herlege bilder som passa
perfekt til temaet lika.

Fin kveld frå Anne-Mari

2 susjos:

skriven

Verkligen passande bilder till veckans fotoutmaning!
Haha, var det Sanna eller Jenny som dottern fick en kram av? Tror det är Sanna..men de är verkligen lika!
Kram och sov gott!

3 BP:

skriven

Vilka härliga bilder till "lika". Love them:-)

I ettan och tvåan skulle jag nog säga "lika som bär" fast de inte är bär förståss;-)

Hade nog känt igen dig på trean. Fast bara tack vare att jag mött dig irl;-) Bilden är skithäftig!

Sista bilden är knepigare - gissar på Sanna. Men tror att det är Jenny. Snacka om hänglsen och livrem här;-)

4 FREEDOMtravel:

skriven

Vilken bra tolkning på temat! Chinchillor är fina :)

5 Marina:

skriven

Antar att det nu jag ska säga att jag ska "lika" inlägget ;)

6 Violen%20p%E5%20Brandholmen:

skriven

Härlig variation på likheterna här hos dig! Lammen är söta och charmiga! Så tuffingar på bild nummer 3!
Ha det gott! Kul att se dig i bloggsammanhang igen!

7 Biggeros:

skriven

Fina bilder och lika var de med=) Inte så lätt att skilja flickorna åt. Kram

8 Biggeros:

skriven

Fina bilder och lika var de med=) Inte så lätt att skilja flickorna åt. Kram

9 Biggeros:

skriven

Fina bilder och lika var de med=) Inte så lätt att skilja flickorna åt. Kram

10 Biggeros:

skriven

Fina bilder och lika var de med=) Inte så lätt att skilja flickorna åt. Kram

11 Biggeros:

skriven

Förlåt för 4 lika inlägg* Kram

12 Eva Trillian:

skriven

Lika söta och fina likheter i alla bilderna!

13 ToveOlberg:

skriven

Härliga lika du fått till :-)

14 Helen:

skriven

Väldigt härliga bilder och väldigt bra tolkning av temat! Kul tema!

15 Gärdsmygen:

skriven

Fyndig tolkning! De är lika de tjejerna! Måste vart ett tillfälle din dotter aldrig glömmer!

16 Anki:

skriven

Vilken härlig samling exempel på lika! Snyggt jobbat!

17 Maria:

skriven

Såååå söta lammen är ♥ De på andra bilden var inte fullt LIKA söta tycker jag.....
Kram ♥

18 Carita Liljendahl:

skriven

Flera fina tolkningar! Roliga också.
Den första bilden var ju extra söt!

19 Gemsofmylife:

skriven

Men vilka fina bilder på temat LIKA
lammen och mössen är ju så SÖTA och tycker faktiskt att ni ser bättre ut än originalen :) men dom var rätt lika ER :)
Den sista vågar jag inte svara på för jag skulle aldrig se skillnad på dom tror jag då jag inte ser ens sporten så ofta ;)
Bild 1 blev storfavoriten vill bara dit och gosa med dom vita små lammen hihi
Ta hand om dig och stort TACK att du är med och delar dina fina tolkningar

20 KajsaLisa:

skriven

Söta par på dina bilder, Kiss varianten var kul nostalgi.

21 Karin:

skriven

Vilka gulliga bilder på temat lika!
Kram Karin

22 Anni:

skriven

Oj, vad jag lajkar dina lika-bilder!
Lammen är precis hur söta som helst <3

23 Ditte:

skriven

Jättefina bilder och en fin tolkning av "lika".
Alltid roligt att se och läsa olika tolkningar.

24 Herr Nilssons Fru :

skriven

Härliga bilder. Allra sötas är nog endå lammen.
Kul för dottern att få en kram av en redig idrottsidol, vem de var gör ju detsamma :) Jenny vet jag inte om jag sett tävla någon gång o nu har jag Susanne gjort sitt sista lopp med.
Hur som gör de enorma prestationer alla idrottsprofiler
Kramiz

25 cissi:

skriven

Härliga bilder! Och du är dej lik även sminkad som en medlem av KIZZ!
Kram

Kommentera här: