Helgen

I fredags var vi på lokalrevyn. De är bara amatörer hela bunten men så himla proffsiga och bra. Jättekul att se. Efteråt gick vi ut och tog ett glas vin på Bistron.
 
Annars förstår ni nog vad som var helgens höjdpunkt... att få träffa lilla barnbarnet såklart!! Så söt och liten och go!!! Imorgon blir han en vecka :) Eftersom min dotters sambo är lärare hade han sportlov förra veckan och nu kan han ta ut de tio pappadagarna så på så sätt blir han hemma de tre första veckorna. Jätteskönt för dem. Speciellt eftersom dottern inte mår helt bra.
 
Nu väntar snart en annan höjdpunkt, Mästarnas mästare som äntligen börjar igen. Ett väldigt bra och underhållande program.
 
 
1 asahele:

skriven

Teater av alla de slag är något jag verkligen kan njut av.

2 Anonym:

skriven

Grattis grattis till underverket. :-)
Så härligt med lokalrevy och ett glas gott ute på servering. Perfekt sätt att tillbringa en helgkväll på. Stor kram

3 Helena:

skriven

Jag blev visst anonym. ;-)

4 Anne-Mari:

skriven

Gratulere så mykje med barnebarnet.
Det er av dei viktigaste hendelser å oppleve.

Ønsker deg ei fin ny veke !

5 milla:

skriven

Så mysigt att få barnbarn jag fick mitt första barnbarn för fem veckor sedan en liten Ludwig:)
Ha det gott

6 Anni:

skriven

Vad glad jag blir av att höra om lokalrevy som är bra, det är så konstigt att det alltid är samma skådisar i filmer och på teve när landet kryllar av talanger!
Så vältajmat att få bebin till sportlovet - det var nog därför det dröjde så länge :-)

7 BP:

skriven

Charles verkar vara en väldig smart krabat som verkligen tajmade sin ankomst till jordelivet väl. Jag menar att komma den 29 frebruari och veta att det är sportlov är ju verkligen inte fel! Hoppas din stackars dotter återhämtar sig snart. Det är inte roligt att föda har jag förstått;-)

8 KajsaLIsaK:

skriven

Jo, barnbarn slår väl det mesta :)

9 kolonilotta :

skriven

Jag är så himla glad för hela familjen så jag gratulerar än gång till! :)
Speciellt glad för att dom får extra ledig tid tillsammans allihopa.
Stor kram ❤

10 cissi:

skriven

Förstår att det var helgens höjdpunkt att få träffa Charles.....de är alldeles bedårande e små!:)

11 Monica o Jacob:

skriven

Revy och barnbarn det kan inte bli mycket bättre;-)

12 Helen:

skriven

Åh, så otroligt ljuvligt med ett litet nyfött barnbarn! Jättestort grattis till hela familjen! Blir bara lite avundsjuk. Jag missade tyvärr Mästarnas mästare men ska se det på SVT Play, vi har ju en av "hemmaspelare", Foppa, i startfältet denna gång.

13 Maria:

skriven

Åh vad härligt med bebismys ♥
Mästarnas mästare är det bästa program som finns. Typ.
Kram

14 Annette:

skriven

Hoppas din dotter mår bättre nu? Jag är expert på att oro mig för våra barn, så att veta att de fått problem i och med förlossningen skulle vara väldigt jobbigt.
Kul med teater! Jag tycker att amatörer många gånger kan vara bättre än de etablerade proffsen, eftersom de inte är lika stelt högtravande, utan mer äkta faktisk.

Kommentera här: