Svartvitt

Det är svartvita bilder som gäller på trissen denna vecka. Rent generellt föredrar jag färg. Jag fotar mycket naturbilder och det gör sig bäst i färg tycker jag. Det får bli foton på människor idag.
 
De blivande föräldrarna i det blivande barnrummet.
 
Gnestatjejen Karin Westerberg som jag snart ska se i Så ska det låta. Här i Frustuna kyrka.
 
En kär vän.
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Fina porträtt! Sådan gör sig (nästan alltid) i svartvitt!

2 cissi:

skriven

Vilka fina porträtt! Vilken härlig mage din dotter har! :)
Kram

3 Anne-Mari:

skriven

Spennande bilder i trissen din.
Enig med deg i at fargebilder er best :)

Ønsker deg ei fin ny veke.

4 BP:

skriven

Precis som du föredrar jag färg i bilderna. Men de motiven duvalt - porträtt- så kvittar det fakiskt. Min favo bild är trean - för den är spontan

5 Anonym:

skriven

Jag tycker jätte mycket om svart vita foton. Men som du skriver så gör sig naturbilder sig bäst i färg. Jätte fina bilder du visar framför allt den på din gravida dotter. Ha det gott. Kramen

6 Nett:

skriven

Underbara bilder, älskar porträttet på den nyblivna familjen i barnrummet, helt underbar. Ser ut som att det skall till när som helst :)

7 KajsaLIsa:

skriven

Den första var verkligen fin, utmärkt i svartvitt.

8 Violen på Brandholmen:

skriven

Porträtt gör sig bra i svartvitt! Alla bilderna är fina men den första är något alldeles extra! Vilken härlig mage!
Ha det gott!

9 Susjos:

skriven

Vilka härliga foton, inte minst på den blivande mamman, jättefina svartvita foton!

10 Anni:

skriven

Vilken fin triss, passade perfekt i svartvitt! Det blivande föräldraparet ser precis så där förväntansfulla ut som de ska göra, tänk så spännande!

11 Annette:

skriven

Jag håller med, det är roligare med färg. Men porträttbilder kan bli väldigt fina i svartvitt, kanske till och med bättre än i färg, eftersom de blir lugnare. Dina foton är jättefina, jag gillar särskilt den översta, som det verkligen lyser glädje och förväntan om.

12 Ingrid:

skriven

Svartvita bilder är något alldeles speciellt tycker jag, fick mig nästan ett sug nu att fota lite svartvitt eller fota och sedan redigera kanske man ska skriva :)

13 Helena:

skriven

Vackra foton! Tänker när jag ser dina bilder att jag också bara fotograferar i färg. Den blir en spännande dimension när man fotograferar i svartvitt. Måste pröva någon gång. Fin ny vecka till dig. Kram

14 kiki freese:

skriven

Fina porträtt, som gör sig bra svartvita.
/Kiki

15 Jessica Högberg:

skriven

Härlig triss!

16 Åke:

skriven

Ja det finns två sidor om svartvitt... Men det är kul att prova på. Dina vart ju perfekt :)

Kommentera här: