Tacksam och äntligen vår!!

Nu känns det som om våren kommit på allvar. Visserligen frost i morse men vad gör det när dagarna är så härliga. Måndag betyder att printa ned vad jag varit tacksam över senaste veckan. Missade förra måndagen då jag var iväg på jobb hela dagen.
 
sol
värme
vårblommor i mängder
ljusa kvällar
champagne
Niklas Strömstedt-show
att tåget gick som det skulle
bebismys
härliga ridturer
trevliga kunder
sommardäcken på
träff med Cissi
vandring på sörmlandsleden
morotskaka
vänner
familj
ingefärs-shot
jord under naglarna
trädgårdsfix
ny toalett
 
 
 
 
1 BP:

skriven

Låter som en toppen vecka! Jord under naglarna vet jag dock inte om jag skulle vilja ha. Då använder jag hellre gummihandskar;-)

Å visst känns det som vår mitt på dagen med en sol som värmer. Vi slog till och med rekord idag - vår tidigaste AW-öl någonsin. Ja, inte drack vi ölen klockan 13:00, men så tidigt på vårsäsongen:-)

2 Susjos:

skriven

Vilken härlig vecka!
Å så kul att du också sett Niklas Strömstedts show på Börsen! Visst var den bra!!! Kul att du träffat Cissi!..och mys med barnbarnet måste ju vara underbart!!!
Ha en fortsatt ny bra vecka!!

3 Eva Trillian:

skriven

Våren är här :) bekräftat av din rad om jord under naglarna!
Bebsimys :) låter gott! Det gäller att passa på - bebistiden varar ju inte länge egentligen!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

4 Anita Malta:

skriven

Vilken härlig och positiv lista. Så mycket tänkvärt i vardagen att vara tacksam över. Niklas Strömstedt-show skulle jag gärna sett. Tycker han är så duktigt som skrivit så många fina låtar. Vårblommor,värme och jord under naglarna låter ljuvligt. Härligt att den långa vintern äntligen är slut.

Kommentera här: