Skyltsöndagpremiär

Varje söndag uppmanar BP oss att visa upp skyltar av alla de slag. Jag hakar på denna söndag.
 
Och eftersom jag är en lantis så bjuder jag på skyltar från landsbygden:
 
Nymålad ladugård och en trevlig liten butik.
 
När jag var liten var det bekanta till oss som drev Björnlunda Kvarn, nu är det inte mycket kvar av huset. Och någon kvarn existerar inte längre.
 
När jag är ute och utbildar får jag se många nya platser, såna som jag inte ens visste att de existerar.
 
Jobb även här.
 
Från lantbruksmässan utanför Gnesa häromhelgen. Här kan alla som vill prova att köra grävmaskin.
 
 
 
1 BP:

skriven

Så himla kul att du nu också börjar skylta! Å du har precis fattat vad just detta tema går ut på. Vilken toppen kavalkad:-)

Du vet, det roliga med skyltningen är ju att vi asfaltbönder lär oss massvis från alla som bor på landet och vice versa. Å en sak är ju helt klart - ortsskyltar på landet är ju de roligaste som finns.

Nu ska jag genast uppdatera skyltlistan så att du är med:-)

2 BP:

skriven

Glömde ju att tacka för länken också:-)

Kommentera här: