Mycket att vara tacksam över

Åter igen dags att reflektera över sånt jag är tacksam över. Tack Eva Trillan för att du får mig att stanna upp och tänka efter!
 
revisor som fixar deklarationen
första bokslutet på firman
vårgröna träd
långa och korta ridturer
frukostbesök
fruktsallad
snabb hjälp från banken
att knäet håller för lite jogging
äggmacka
bloggvänner
extra ledighet
gulsippor
sms
att både jag och hästen klarade oss utan större skador efter omkullridningen
hemgjord bananglass
att altanen är påbörjad
en dag utan blåst
gullvivsbacken
spabad
gitarrspel och sång (inte av mig)
 
 
 
1 Sanna:

skriven

Skönt att ni båda klara er...det kunde gått illa så glad att det inte gick värre .. (Erkänner är lite rädd för hästar ..;)gullvivor är också en ljuspunkt så mysigt att dom kommit redan :)
Fin lista, med massa tur och tacksamhet !!!
Ta hand om dig kram Sanna

2 Helena:

skriven

Många saker att vara tacksam för! Visst är det skönt när deklarationen är inskickad! En lättnad. Ha en bra vecka!

3 cissi:

skriven

Hej Mia! Vilken lista du bjuder på! Fick se att du och hästen gått omkull, så bra att det gick bra för er båda två! :)
Tyvärr kan jag inte den 12 maj! :( Det är dag mellan två nätter, så jag måste sova ända till tre för att orka.
Hoppas det kommer fler tillfällen! Kram

4 Eva Trillian:

skriven

Gullvivor! De har jag glömt att titta efter - får nog ta mig en tur. Nu! :)
gitarrspel och sång :) mmmm .... mysigt!

5 http://tantglad.bloggo.nu:

skriven

Härliga saker att vara tacksam över.
Ha nu en fortsatt fin vecka.

Tjingeling

6 BP:

skriven

Det absolut bästa med den listan var ju helt klart att du klarade dig helskinnad från vurpan. Vill bara inte tänka på hur det kunde ha slutat...

Å första bokslutet på firman måsste ju ha känts riktigt bra. Hoppas du gick med vinst eller åtminstone plus minus noll!

7 Veiken:

skriven

Det är ofta men glömmer att vara tacksam gör små saker. Bra då att skriva ner dom. Oj, har du vurpat med din häst! Så himla skönt att du mår bra efter det!

Kommentera här: