Moln

När man är högt uppe i bergen så är man ju liksom ända uppe bland molnen.
 
 
 
Och efter att ha besökt Machu Picchu kände jag mig så lycklig så då var det som att gå på små moln :)
 
 
 
1 Berit E i Kasperian:

skriven

En klart kreativ och annorlunda molntriss. :)
Klockren, tycker jag!
(Måste verkligen varit en helt fantastisk resa!)

2 Eva Trillian:

skriven

Ni tog er verkligen till himmelska höjder på er resa! :) Fin och annorlunda molntriss!

3 Helena:

skriven

Oj, så läckert att vandra bland molnen! Det måste vara en upplevelse utöver det vanliga.
Som svar på din fråga: Jag har precis skaffat ett 70-300 mm. Sedan har jag beskurit bilden för att komma lite närmare. Känner mig nöjd. Fast nästa teleobjektiv blir nog ett till 500mm. :-)

4 BP:

skriven

Det förstår jag - att du svävade på moln alltså! Glmmer nog aldrig rapporteringen från er fantastiska resa... å fotbolls-VM inte att frglmma om man äger så:-)
Å vad gäller trissen så får ettan bli min favo.

5 Anneli - A'la Foto:

skriven

Låter som du hade en härlig tur! :)

6 Violen på Brandholmen:

skriven

Wow, vilken läcker och kreativ triss! Jag skulle också ha svävat på moln efter den upplevelsen!
Ha en skön söndag!

7 Monica o Jacob:

skriven

Helt underbara bilder;-)
Ha en skön söndag

8 Anna-Karin:

skriven

Åh, vilka häftiga molnbilder. Det ser ut som en härlig resa!

9 KajsaLisa:

skriven

Snygga bilder, du är nog den som kommit närmast molnen i den här omgången, riktiga close-ups.

10 Cecilia Artista:

skriven

Härliga bilder från Machu Picchu! Så häftiga!
Måste ha varit en fantastisk resa och upplevelse!

11 Veiken:

skriven

Åh, Machu Picchu! En dröm att komma dit! Otroligt! Trissen blir en favorit. Snyggt! :)

12 Sanna:

skriven

Vilka vackra bilder och Vilken underbar upplevelse :)
Kram

13 GunBritt:

skriven

fint!! andra bilden är jätteläcker....

14 kiki freese:

skriven

Ta på moln, inte illa. Mittenbilden är såååååå vacker.
/Kiki

15 Anni:

skriven

Snacka om att gå som på moln i dubbel bemärkelse. Oslagbara foton!

16 Caroline:

skriven

Riktigt höga höjder...

17 mammakero:

skriven

Wow! Har alltid funderat på hur det skulle att göra den långa vandringen upp i dessa branta berg för att få se underverket Macho Picchu! Att gå som på moln, förklarar att vandringen upp blir väl belönad! Fina bilder!

18 Anemonen:

skriven

Bild två är min favorit. Snyggt med så låga moln som seglar fram.

19 Tomtan:

skriven

Häftigt!!! Gillar verkligen bild nummer 2

20 Tatjanis:

skriven

Vilken känsla det måste ha varit!!! Vacker o mäktigt, förstår att det måste kännas stort.

Fin triss!
/Tatjanis

Kommentera här: