Tacksam och en liten krabat

Måndag och tid att reflektera över gångna veckan. Vad har du varit tacksam över? Här är min lista:
 
massage
våfflor
telefonsamtal med en vän vilken det var väldigt länge sen jag pratade med
givande frukostmöte hemma i köket med en kund/samarbetspartner
många bra idéer
frukost på restaurang med affärskvinnans nätverk och landshövdingen
lunch med en ny bekantskap
weekend på herrgård
morgonpromenad
hotellfrukost
mousserande vin
afternoontea
tryfflar
gott te
rårakor med löjrom
att mästarnas mästare har börjat
fått bilder på ett nyfött litet föl
att fölningen gick bra
 
Och självklart delar jag med mig av de underbara bilderna jag fick av min moster idag på deras nyfödda familjemedlem.
 
 
 
1 Oslofru:

skriven

Å nejmen gud så söt

2 Eva Trillian:

skriven

En så fin liten :)
... och en fin lista!
Önskar dig en god fortsättning på veckan!

3 Life of Johanna:

skriven

oh så sött litet föl! :)

Ja, jag tog bilden i all hast så ljuset blev inte rätt därför vit bakgrund istället för se himlen, men bilden blev bra ändå :)

4 Gärdsmygen:

skriven

Det lät som en lite extra-förgylld vecka!
Vad väntar det lilla fölet i världen tro? Söt!

5 Life by ScienceHelena:

skriven

Åh, du milde så söt ett föl! Fin vecka du haft! :-)

6 BP:

skriven

Sååååå himla söt fölet är. Tänk om mänskliga bebisar kunde stå upp efter 20 minuter, det vore väl något;-)

Åsså tar jag rårakorna med löjrom direkt - mums, en av mina absoluta favon i matväg:-)

7 KajsaLisa:

skriven

Oj, den var söt :)

8 Johanna - inspo för briljant bloggare:

skriven

Vilken söting, grym lista på vad du är tacksam för. Massage var nummer ett eller skrev du dom bara utan ordning?

Ha en fantastisk dag

Svar: Helt utan inbördes ordning, men massagen var inte dum :)
Mia Ahlstrand

9 Anita Malta:

skriven

Smälter som smör över dessa bilder !!!! Så söt den är den lilla krabaten och vilken härlig lista du fick ihop :-)
När det gäller min lista blev det visst lite fel när det gäller vovven eller snarare ett missförstånd. Menade en vecka närmare målet men målet är inte tidsbestämt. Tror Beate förstorade upp det hela lite ;-)

10 Caroline:

skriven

Fastän jag är väldigt hästrädd så var det sig en söt rackare :)

11 Klimakteriehäxan:

skriven

Sån tur att det finns glädjeämnen!

12 Freja:

skriven

Vilken liten sötnos, verkligen ett glädjeämne!

13 Scaniatjejen:

skriven

Men åh, man smälter ju totalt! Vilken sötnos!

Kommentera här: