Från vinter till vår!

Vilken otrolig skillnad. Från mängder av snö i Sälen tiĺl vårkänslor här hemma. 
 
Kom hem igår kväll och idag hittade jag små Skilla som är på väg upp. Underbart! 
Annars är det en del snö kvar även här hemma i norr-lägen.
 
 
1 BP:

skriven

Alltså ärligt talat så vet jag ju vad jag föredrar. Å det kan du säkert gissa;-)
Här i Täby är snön så gott som borta, men det var den förra fredagen också, men så kom det 10 cm blötsnö igen. Tar inte ut nå't i förskott, men idag hade jag faktiskt vårkänslor:-)

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken skillnad i snömängd! Nu känns det som att våren ska ta vid, det räcker för min del med snö och halka!
Ha det bra!

3 Caroline:

skriven

Igår så hade jag hopp om våren, men idag känner jag inte lika - blåser småkallt och yr snö i luften...

4 Freja:

skriven

Här finns ingen snö alls kvar, jag hoppas det kommer ny! Hoppet är det sista som dör...

5 Nett:

skriven

Vad skönt, här har snön smält bort. Började snöa när jag skulle lägga mig imorse men inget la sig som tur var :)

6 Eva Trillian:

skriven

Det blir extra tydligt, av ditt inlägg, hur avlångt vårt land är!
Hoppas du hade sköna snöiga dagar :) och att nya veckan på hemmaplan börjat bra!

7 ♀ THE REVOLT ♀:

skriven

Härliga ^bilder där!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: