Skärpedjup

Det som är roligast att fota med kort skärpedjup är djur och natur tyckjer jag.
 
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Tre vackra och intressanta bilder! Kan inte välja en favorit, bilderna är så olika!
Ha det gott!

2 Klimakteriehäxan:

skriven

Verkligen snyggt! Spindelväven som ett stort smycke!

3 Anita Malta:

skriven

Vilka helt fantastiska bilder !!

4 Maria:

skriven

Åh vad vackra bilder. Gillar den på spindelnätet jättemycket - som en tavla!!

5 Cecilia Artista:

skriven

Läckra bilder alla tre med helt olika motiv. Gillas!

6 Monica o Jacob:

skriven

Fina bilder, snyggingen i bild ett blir min favorit;-)

7 Anne-Mari:

skriven

Fantastiske bilder !
Flott å kome så nær dyr og insekt.

8 BP:

skriven

Snack om helt underbara bilder - för att inte säga den coolaste blandningen av alla bidrag jag sett hittills.
Ödlan är ju sååååå söt, å krypet på blomman är otroligt skarpt. Ser nästan ut som en naturlig "förlängning" av blomman.
Åsså pärlhalsbandet är ju helt underbart:-)

Vilken triss alltså!

PS. Stort GRATTIS:-) DS.

9 Paula i pörtet:

skriven

Hej, plötsligt känner jag mig både rosenkindad, len och vacker, hur kan det komma sig tro? Kan det vara jämförelsen med en ödla, hihi
Men, spindelnätet tar allt priset, det fotot har ALLT
Kram

10 Stare Ström:

skriven

Vilka fina bilder!

svar: Ja, visst tar jag mig vatten över huvudet- flera gånger om dan dessutom!!! :-D

11 Marit Johansson:

skriven

Jättefina bilder alla tre men den översta är ju outstanding!! Verkligen läcker

12 Marja:

skriven

Fina bilder alla tre! Spindelväven ser ju ut som ett pärlsmycke. :)

13 KajsaLisa:

skriven

Ödlan var udda, men spindelnätet var häftigast.

14 Scaniatjejen:

skriven

Jättefina bilder! Gillar särskilt spindelnätet, som pärlor på snöre. Hoppas du haft en bra sommar!

15 Anemonen:

skriven

Wow här kan vi snacka om proffs när det gäller foton. Bra jobbat här och bild ett blir min favorit här även om spindelnätet är bedårande.

16 Freja:

skriven

Vilka vackra bilder!

17 Helena:

skriven

Wow! Så läckra foton!

18 Maria:

skriven

Vilket vackert spindelnät, jag hoppas jag får möjlighet att fota ett sådant någon dag.

19 pragmatic play:

skriven

We stumbled over here from a different page and thought I
might check things out. I like what I see so now i am
following you. Look forward to exploring your web page for a second time.

Kommentera här: