Once upon the time...

Djupt djupt in i den sörmländska skogen bodde en gång en häxa...
 
Det fanns många djupa gruvhål att akta sig för när hon var ute och flög på kvasten...
 
Kvast förresten, den hittade häxan inte utan tog cykeln istället. Och så gick det som det gick också...
Någonstans djupt inne i eken finns kanske häxan än idag...
 
 
Fototriss kör idag på temat djup och dessutom är det en tävling med priser från Coolstuff. Hade turen att komma tvåa förra gången och köpte denna. Om jag skulle vinna igen skulle jag välja en sån här!
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Aj, Aj då gäller det att se upp för häxan! Spännande triss från djupa skogen!

2 lottisen:

skriven

Vilken bra och fyndig triss!

3 Caroline:

skriven

En bra och rolig triss :)

4 Eva Trillian:

skriven

En berättelse med sensmoral ... om man vill ;)
Jag är djupt imponerad ;)

5 Stare Ström:

skriven

Rolig triss, som du fick till fint! :-)

6 Åke:

skriven

Fin bred triss! Djupt självklart :)

7 Freja:

skriven

Härliga bilder (den första ser ut som en sann sagoskog med all mossa) och rolig sammanbindande text. Men som fellow häxa blir jag lite ledsen över slutet...

8 Gärdsmygen:

skriven

Oj då. En häxa i gympaskor och på cykel, och som så olyckligt hannar där. Ledsamt, men en kul triss. Första bilden har ett djup och ett härligt perspektiv. Andra bilden blir jag nyfiken på.

9 Sophia:

skriven

Rolig triss med fina bilder!

10 cissi:

skriven

Fyndig triss! Blir lite nyfiken på var i de sörmländska skogarna häxorna bor.....

11 Anni:

skriven

Hahaha, vilken härlig triss! Sista bilden är bara för skön!

Kommentera här: