Fullmåne

 
Fullmåne från Galapagos i somras. Låg i hytten med öppen dörr och tittade ut på den och kunde inte låta bli att gå upp och fota.
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Tur att du gick upp, det blev en kanonbild!
Ha det bra!

2 BP:

skriven

Å vilken fantastisk bild du fick till! Väl värd besväret att gå upp:-)

3 Lottisen:

skriven

Härlig bild! Älskar när mànen är sàdär intensivt gul!

4 Herr Nilssons Fru:

skriven

Mycket vacker bild. Nä de e inte lätt att motstå frestelsen när en stor måne lyser in och lockar..kom ut....kom o fotografera mig :)
Oh resultatet blev ju som sagt kanonbra.
Kramiz

5 Scaniatjejen:

skriven

Wow vilken kanonbild! Tur att du var vaken.=)

6 Paula i pörtet:

skriven

Ja tänk, hade jag sett den lysa i nyllet hade jag gjort som du! Och tänk, kanske är den starkare i färgen än här hemma i Sverige? Fast jag har minsann en helt annan färg...

7 Monica o Jacob:

skriven

En riktigt läcker ostlik måne;-)
Ha en skön kväll

8 Ama de casa:

skriven

Vilken otrolig bild! Vi var på Galapagos 1992, men då såg vi inte den månen. Men jag gissar att den fanns där ändå :-)

9 Freja:

skriven

Wow, vilken bild, helt magisk!

10 Anita A:

skriven

Under sådana omständigheter bara MÅSTE man fotografera, en riktigt härlig sagomåne!

11 Kristallina:

skriven

Fantastiskt! Jag hade också gått upp. Tveksamt bara om det hade blivit en lika fin bild.

12 Life of Johanna:

skriven

Nu ligger rätt svar uppe i tävlingen gissa kändisen

13 Eva Trillian:

skriven

Ultimata mån-bilden! Får mig nästan att vilja yla ;)

14 Caroline:

skriven

Vilken magisk bild och att den dessutom är fotad där den är gör ju att den bara blir ännu mer speciell...

15 Anemonen:

skriven

Det kan jag förstå för jag hade heller inte kunnat låta bli att fota en så vacker måne.Den är rent magisk.

16 Hanna:

skriven

När man ser en sån här fin bild vill man faktiskt ha en egen måne som Ted Gärdestad en gång sjöng!

Angående skrotbussen så gick jag inte in, den var alldeles för trasig för det, fotade in genom dörrar och fönster. Han som placerat ut allt skrot i skogen håller på att rensa nu, han har fått åläggande från Kommunen.

17 Marit Johansson:

skriven

Så vackert fotograferat!

18 Pumita:

skriven

Wow, jag ryser. Säkerligen en av de där stunderna man minns i gungstolen. :)

Kommentera här: