Femtio nyanser av grått

Jag kan inte ge er någon recension på boken för den har jag inte läst. Ni får hålla er tillgoda med lite gråa stenar från Skiathos! Trevlig helg!
 
Fler nyanser av grått hos Sinneskatten!
1 Bp:

skriven

Har inte heller läst boken, men är väldigt nöjd med bilden :-)

2 Marja:

skriven

Åh... de där mjuka stenarna skulle jag vilja hålla i handen. Fin bild! :)

3 Freja:

skriven

Vilka lena fina gråa stenar!

4 Kristallina:

skriven

Stenar gillar jag väldigt mycket. Har samlat på dem i många år. De från naturen "trumlade" är bäst. Väldigt fin bild!

5 Lottisen:

skriven

Härliga lena stenar som är vackra att se på och för tankarna till sommar och stranden!

6 susannesblogg:

skriven

Stenar är fina i alla tänkbara format!

7 Caroline:

skriven

Har inte heller läst boken, men gillade din bild väldigt mycket :)

8 Hanna:

skriven

Jag har läst boken/böckerna... ;-P Stenar är sånt där man kan gå på stranden och plocka med i en evighet, att liksom glömma bort tiden totalt. Fint slipade stenar du hittat, får lust att ta en handfull.

9 Marit Johansson:

skriven

Fina stenar, ser mjuka ut på ytan :)

10 Anonym:

skriven

Du behöver faktiskt inte läsa den. Jag har gjort det, och det kan räcka ... däremot kan man ju sörja att man inte är författare till serien. Hu så rik hon har blivit!!!

11 Anonym:

skriven

Du behöver faktiskt inte läsa den. Jag har gjort det, och det kan räcka ... däremot kan man ju sörja att man inte är författare till serien. Hu så rik hon har blivit!!!

12 Klimakteriehäxan:

skriven

Jag är "anonym" här ovan - vet inte hur det gick till?

13 Pumita:

skriven

Skönt att höra! ;) Jomen, jag har förutfattade meningar... och dessutom gillar jag din bild och jag gillar grått. Inte alls tråkigt som en del påstår. :)

14 Anni:

skriven

Jag tror att jag föredrar stenarna. De länkar tillbaka till jorden och ursprunget på ett sätt som svindlar.

15 Andra året i Hjo:

skriven

Har inte heller läst, men reservationslista på biblioteket var lång vill jag minnas. Nu när löven ramlar av blir det väldigt grått ute också.

Kommentera här: