Släktträff

Igår hade vi släktträff på min mammas sida. Mormor var självklart huvudpersonen eftersom vi alla härstammar från henne! Alla hennes barn utom två var där, samt en hel del barnbarn, jag och många av mina kusiner, och en del barnbarnsbarn. Ca hälften av alla släktingar kom så vi blev ett 30-tal. Riktigt roligt att träffas eftersom det inte blir så ofta!
 
Lek på gräsmattan.
 
Dags att ta in hästarna.
 
Finns 8 hästar på min mosters gård. De två minsta har det högsta staketet :)
 
 
 
 
 
1 Monica o Jacob:

skriven

Kul vilka härliga bilder, själv har jag inte en så stor släkt och många bor långt bort.
Ha en skön söndagkväll

2 Mormor:

skriven

Det er nesten alltid hyggelig med slektstreff :)
Fine bilder.
Ha end deilig dag :)

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Så trevligt det ser och så många ni var! Måste vara roligt att träffas så där!

4 BP:

skriven

Vilken stor släkt du har!!! Åsså tycker jag att staketet runt de små hästarna är riktigt roligt. I min fantasi ser jag ponnyerna träna höjdhopp;-)

5 HelenTh:

skriven

Vad härligt med så stor släkt och kul att kunna träffas. Gulliga hästar var det också.

6 Eva Trillian:

skriven

Det låter om om ni hade en trevlig träff :) En bra helg med andra ord!

7 Freja:

skriven

Vilken grej! Vi är en liten släkt, mamma var enda barnet, och pappa har två syskon, varav bara en fick barn, så de två barnen är våra enda kusiner. Vi skulle inte alls bli så många om vi samlades. 15 stycken som max med alla barnbarn oxå...

8 Scaniatjejen:

skriven

Kul att det var så stor uppslutning för släktträffen! Fint väder hade ni också.=) Rolig bild med de små söta hästarna och det höga staketet!

9 KajsaLisa:

skriven

Fin gruppbild, hade ju fungerat i trissen också :)

10 Sophia:

skriven

Va kul och att ni var så många!Blir ju tyvärr inte av att man träffas så mycket i släkten annars.

11 Elisabeth:

skriven

Så trevligt att få umgås med nära och kära!

12 Anemonen:

skriven

Riktigt trevligt är det med släktträff. Långarydssläkten hade också släktmöte i helgen. Den tillhör inte jag.

13 Herr Nilssons Fru:

skriven

Släktträff, så kul. Pratade med en av mina kusiner här om dagen som gärna ville ha kusinträff, skulle vara kul. Jösses vilka små söta hästar...haha bra staket hade de också :)
Kramiz

14 Caroline:

skriven

Va roligt med släktträff!

15 Marit Johansson:

skriven

Kul med släktträff.. missade när vi hade eftersom jag var sjuk :(

Kommentera här: