Tema fredag - sött

Tema fredag hos Sinneskatten har sött som tema denna vecka. Mitt första bidrag hos Tema fredag och jag har valt Butterkaka. Sött och gott!
 
Kika in hos Sinneskatten för att se fler bilder på samma tema.
1 akson:

skriven

Ännu en mumsig kaka som gör att saliven flödar till!

Svar: Ja ibland måste man unna sig lite gott, bara det inte blir för ofta.
Mia Ahlstrand

2 Anni:

skriven

Och här sitter jag som ska baka bullar så snart någon orkar bära hem socker och mjöl - så gudomligt gott det såg ut! Tror bestämt att det blir lite vaniljkräm i mina också ... eller ska jag ha lite vit choklad ... ?

Svar: Ja vit choklad är också smaskigt!Ja väldigt konstigt med kommentarerna, de har liksom bara försvunnit.... Syns inte när jag är inloggad heller.
Mia Ahlstrand

3 Anni:

skriven

Men så konstigt, när jag skrev kommentaren såg jag många fler som skrivit?! Nu ser jag bara två?

4 Cecilia Artista:

skriven

Nybakta bullar kan vara både söta och riktigt goda!

Jag har lagt in en länk till Machérestaurangerna i mitt inlägg om du vill se vidare!

Svar: Kul, då ska jag kolla!
Mia Ahlstrand

5 Tantkalle:

skriven

Länge sedan jag bakade en butterkaka... Fina bilder som får sötsuget att vakna!

Svar: Tack! Ja sötsug har man alldelses för mycket av....
Mia Ahlstrand

6 Anonym:

skriven

De är gott det och det var längesedan jag åt det. Nu blev jag sugen på att göra en själv.

Svar: Ja det är ju inte så svårt, bara att sätta igång :)
Mia Ahlstrand

7 Leo:

skriven

Den kakan har jag inte fått se :)

Svar: Det får vi ändra på :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: