Gott Nytt År!

Årets sista inlägg. Årets sista ridtur idag i strålande sol. Ännu ett år har gått. Detta var ett år med stor förändring för min egen del. Sa upp mig förra vintern o slutade jobba sista februari och började fundera på vad jag skulle göra med mitt liv. Kom fram till att jag ville starta eget och har förberett firman under året. Dte har tagit lite längre tid än beräknat men nu är det bar att tuta o köra. Har lite HLR-utbildningar inbokade under januari och fler hoppas jag det blir.
Dottern blev färdig sjukgymnast och har hunnit med jobb i Kalmar, studier i Gävle, jobb i Linköping sedan examen. Och nu blir det snart ett heltidsjobb för henne i Flen. Ett riktigt drömjobb inom primärvården. Sonen kom hem från sitt halvår i Sydamerika och har flyttat till Uppsala för studier.
Mannen har väl rest ungefär lika mycket som vanligt. Kina, Bulgarien, Italien, Tyskland, Danmark och jag vet inte var. Ja till Kina fick jag ju följa med i maj. En spännande resa med många positiva o negativa upplevelser.
 
Nu har julen just passerat med besök av hela tjocka släkten. Fullt hus och massor av god mat o dryck. Hade migrän från julafton o 4-5 dar framåt o nu världens förkylning, så hoppas nästa år börjar lite bättre :)
 
 
 
 
 
 
 
Avslutar med en bild från nyårsaftonen från två år sedan i Australien. Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
 

Kommentera här: