Tacksam

Även denna vecka är det familj, vänner, bloggvänner och allt ert stöd som står i fokus på tacksamhetslistan!
 
familj
vänner
att få vara frisk (min förkylningen räknar jag inte just nu)
att allt var bra med dottern och bebisen i magen när de fick åka in akut
att det gick bra för min väns dotter som fick åka ambulans in härom natten
vinst av en ansiktsbehandling hos nya hudterapeuten
gos med Birger
lunch med moster
äppelkaka och semesterplanering hos goda vänner
blommor och fikabesök av andra vänner
fotopromenad med fin väninna
restaurangbesök med goda vänner
middag med mamma och pappa
att Rörhuset kunde installera en ny varmvattenberedare samma dag som jag ringde att den var sönder
att vi kommer iväg till Franska Rivieran trots allt som hänt (åker på onsdag)
sommarvärmen här hemma
 
 
 
 
1 BP:

skriven

Är nog gladast över att de två akutbesöken på sjukhuset slutade lyckligt!

Åsså tycker jag att du är värd varenda positiv händelse du fick uppleva den gångna veckan md tanke på vad som har hänt din syster.

Bra förresten att ni inte inställde Frankrikeresan. Tror att den kommer att göra dig gott!

2 Eva Trillian:

skriven

Så bra att båda akutturerna till sjukhuset slutade bra. Inget mer sådant i din närhet nu. På länge. Det hade varit bra!
Så skönt att ni åker på resan!
Nyfiken på sommarvärmen blir jag ju så klart. Var har du gömt undan den? ;)
Önskar dig en fin vecka och en extra skön resa!

3 Helena:

skriven

Så mycket ni varit med om här på slutet som ger oroliga stunder. Skönt att det gick bra för både din dotter med baby och fin väns barn. Tänker också att perspektiven ändras - en förkylning som ibland kan kännas slitig blir i andra sammanhang mer en bagatell. Och att i den jobba situation som du är nu är vänner och familjen fantastisk att ha nära. Stödet och omsorgen. Önskar dig en riktigt bra och avkopplande resa. Kram

4 Gemsofmylife:

skriven

Skönt att det blev bra avslut på ambulansfärder!!! och vad du är värd din resa till Provance !! vart i provance åker ni ??
Vi brukar vara i rossilon dalen för det mesta :)
Stor kram och tack för att du delar finaste Mia
Kram Sanna

5 Freja:

skriven

Det är fint att känna tacksamhet, det helar. Ta hand om dig <3

6 HelenTh:

skriven

Vad otroligt skönt att akutsjukhusbesöken gick bra. Så skönt att få vara omgiven av människor man tycker om och det är nog det bästa med livet.

7 kiki freese:

skriven

Så mycket som händer runt dig. jag är glad över att det slutade väl. Skönt att du kämpar vidare och att du har så många runt dig som hjälper till.
må gott
/Kiki

8 Susjos:

skriven

Fantastiskt att du orkar med en tacksamhetslista dessa tunga dagar!!! Kärlek till dig!!! ♥ ♥ ♥

9 Paula i pörtet:

skriven

Det låter sannerligen som det hänt mycket i tillvaron hos dig. Och är förstås glad att dotter och bebis mår bra igen. Hoppas miljöombytet blir det som vänder tillvaron till det bättre igen. Varmaste kramar

10 Marit Johansson:

skriven

Du gör det bra som ser allt det positiva trots det du går igenom.. kram till dig!
Ang. ditt tips om höj- och sänkbart skrivbord så har jag faktiskt övervägt om jag ska köpa det. Valde dock ett vanligt ändå. Jag är ganska duktig på att micropausa, gå upp och hämta något och sånt. Blev lite snål också, de är rätt så dyra :)

11 BP:

skriven

Svar: Gud så gulligt av dig att titta in hos mig trots att du är på semester. Förstår att du drömmer konstiga drömmar. Helt "normalt" efter allt du gått igenom. Å att råda dig att "njuta" av semestern vore ju bara helt fel - löjligt nästan om du förstår vad jag menar.

Önskar dig lite ro och massvis med franska viner. Det sistnämnda kan ju förhoppningsvis funka som bedövning.

Varm syrkekram till dig Mia!

PS. Anita är det också tyst om... DS.

12 Marit Johansson:

skriven

Hej igen, ville bara kika in och se hur du har det. Ser i BP:s kommentar att du är på semester, det behöver du, hoppas dina batterier laddas ordentligt och att du kan njuta trots situationen, kram!

13 Anni:

skriven

Hoppas innerligt att du kan njuta av din semester, ladda batterier och koppla av lite. Varma kramar!

14 Carina:

skriven

Vilken fin tacksamhetslista och att du inte räknade med förkylningen värmde i mitt hjärta. Kram och ha en fin helg

Kommentera här: