Röd fototriss

 
 
 
Rött är det som gäller hos fototriss. Det är dessutom tävling med priser från Coolstuff. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett par såna här sköna tofflor.
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Sparsmakad och snygg triss!
Trevlig helg, ha det gott!

2 Annette:

skriven

de två första bilderna är så läckra! En röd punkt som lyser upp i dimman och i det blågröna vattnet. Lövet ser nästan ut som ett hjärta :) Så fint med vinjetteringen. Ha en fortsatt trevlig helg!

3 meta:

skriven

Där har du hittat de små röda sakerna
Ha det gott
Meta

4 Barbro S:

skriven

Så snyggt med de röda detaljerna i det blådisiga. Och lövet, jättefint!

5 cissi:

skriven

Din första bild är jättefin! Det ser ut som bojarna hänger i luften.
Ha en fin lördagkväll!

6 Gemsofmylife :

skriven

Underbar triss ❤️ Såååå fin

7 Gemsofmylife :

skriven

PS jag gillade också dom tofflorna 😘😘😘

8 Borgmästaren:

skriven

Så fin tanke bakom bildvalet men en röd detalj. Gillar verkligen din triss!!

9 BP:

skriven

Är totalt såld på ettan faktiskt. Den är mystisk med dimman och de röda bojorna som ser ut att lysa.

Tvåan är lika bra den, men mindre mystisk, då vattnet är klarare. Skulle gissa att det är ingen svensk sjö;-)

Å trean, ja dä gillar jag "halon" eller skuggan runt om asfalten som liksom bildar en rund ram till lövet.

Snyggt jobbat där:-)

10 Freja:

skriven

Åhh, vilka vackra bilder där det röda verkligen förhöjer!

11 Gunvor:

skriven

Finfin triss i röda detaljer! Jag faller också för ettan med bojarna.Mittenbilden med det läckra vattnet med röda pinnen också fint. Asplövet rött o härligt1

12 Bitten:

skriven

Snygg triss!

13 Borgmästaren:

skriven

Ja, jag menade MED en röd detalj, men det fattade du säkert :)

14 Anneli - A'la Foto:

skriven

Det är så läckert med bara en klick rött sådär i ett blått landskap som den där bojen på första bilden! Superfint fångat! De andra är också fina men den första stular förstapriset hur lätt som helst! :)

Ha en fin söndag!

15 KajsaLisa:

skriven

Lövet var jätteläckert men jag gillar den första bilden mest. Bojen som är rätt liten i bilden framhävs ju fantastiskt.

16 Anna:

skriven

Jättefint fångat, första bilden är magisk!

17 Helena:

skriven

Men åh så vackra foton! De tilltalar mig mycket. Som konstverk att sätta i ram och upp på väggen. Fin söndag till dig. Kramen

18 Berit E i Kasperian:

skriven

Fint och sparsmakat, den första bilden är förstås extra fin till temat. Den är ju super!!!

19 Anna-Lena:

skriven

Blir inte du en av finalisterna... så vet jag inte..
Jättefina bilder på temat.

20 Per-Anders:

skriven

Toppenfina bilder! Det röda blir extra rött med rätt bakgrund.

21 Axart:

skriven

supersnygga röda!
AX

22 Lottal:

skriven

En jätte läcker triss med roliga röda detaljer, flötet blir min favo!

23 Arja:

skriven

Halloj!
Så läckert trissat, översta bilden blir
min favorit :O)

24 Rajson:

skriven

Gillat mittenbilden i sin "enkelhet". Snyggt med det röda mot allt det blå!

25 Oliver:

skriven

Mycket vackert!

26 Tomtan:

skriven

Älskar första bilden! Riktigt trolsk. Snyggt trissat!

27 M:

skriven

Fin triss. Första bilden var ju läcker och mittenbilden var riktigt frän. Ja de där tofflorna skulle minsann inte sitta helt fel. Jag har sett ut den där filten med armar som skulle passa bra här hemma. Tofflorna till det och mysfaktorn skulle vara på max.

28 Katarina-Cinnamon:

skriven

Fint trissat, det röda lövet är min favorit :-)

29 Lottisen:

skriven

Vackra röda färgklickar! Fin triss!

30 Helena på Fototriss:

skriven

Grattis! Du är en av finalisterna i tävlingen och omröstningen pågår fram till söndag kväll. Lycka till!

Svar: Tack vad roligt! :)
Mia Ahlstrand

31 Eva Trillian:

skriven

Grattis till finalplats :) Kul! Och helt rätt!

Svar: Tack så jättemycket!
Mia Ahlstrand

32 Anita Malta:

skriven

Grattis till finalplatsen Mia !! Den är du verkligen värd med dina jättefina bilder.

33 trollet:

skriven

Wow, verkligen värd en finalplats, GRATTIS!!

34 Helena på Fototriss:

skriven

Hej Mia!
Du tog hem segern i Fototriss-tävlingen, ett stort grattis till dig!!

Om du mailar mig på fototriss(at)gmail.com, så ska jag skicka dig information om hur du ska få ditt presentkort hos Coolstuff.

Sov gott :)

35 Eva Trillian:

skriven

GRATTIS! :) Du vann :) och det är du väl värd! Vilken triss!

36 Violen på Brandholmen:

skriven

Jättegrattis Mia! Du vann med din fina triss!

37 Anemonen:

skriven

Grattis det var en mycket vacker triss.

38 Lottal:

skriven

Största grattiskramen till första platsen! Jag gillar verkligen din fina triss! Ha en fortsatt bra dag! /Lotta

39 Jessica Högberg:

skriven

Grattis till väl värd vinst!!

40 Anneli - A'la Foto:

skriven

Grattis till vinsten! Så värd den är du! :)

Kommentera här: