Delad fika

En delad fika är så mycket trevligare än en ensam fika!
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Så sant som det är sagt! Ser både gott och inbjudande ut!
Ha det bra!

2 Monica o Jacob:

skriven

Så rätt så alltid trevligt att ha någon att prata med:-)

3 Mormor:

skriven

Helt klart mye hyggeligere.
Liker koppene dine :)
Ha en fin kveld :)

4 cissi:

skriven

Visst är det trevligare med sällskap! :)

5 Paula i pörtet:

skriven

Så mysigt, jag kommer genast ilande för att dela din fikastund!
Kram

6 BP:

skriven

Delad gäldje är dubbel glädje och det gäller även en fika. Gjorde det idag och hade hur trevligt som helst:-)

Svar: 1. Asgarvade år din kommentar med flygplanet - en värld man inte direkt delar om man säger så. Inte att jag skulle vilja heller om jag ska vara ärlig.

2. Är hemskt tacksam om du vill mejla Anitas adress till mig. Du borde ju ha min mejladress - eller? Om inte använd den här under tiden:
[email protected]
Anita och jag har mejlat, men det var ett tag sedan. Å sedan datorkraschen är det ett antal mejladresser som har försvunnit för mig. Ja, ja, det där med backup - ooooops;-)

7 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Så fin och "ren" bild ! Ser så hemtrevligt ut och gott. Skulle gärna sitta där och ta en delad fika.

8 Veiken:

skriven

Delad fika är så mysigt, men det finns gånger man vill fika själv! Ha det gott i sommarvärmen.

9 Cecilia Andersson:

skriven

Trevlig fika/tebricka för två. Det ser ut som choklad och smultron. I så fall så perfekt till!

10 kiki freese:

skriven

Såklart! :-) nyplockad smultron minsann, gu´va gott
/Kiki

11 Klimakteriehäxan:

skriven

Och SMULTRON!!! hade gärna varit där och delat!

12 KajsaLisa:

skriven

Det har du givetvis helt rätt i. Snyggt stilleben.

13 GunBritt:

skriven

så sant :-) och snygg fika

14 Marja:

skriven

Mums, det ser gott ut. Javisst ska man dela fikastunden med någon. :)

15 Anneli - A'la Foto:

skriven

Visst är det så! Och en bricka med fika på som man delar ute någonstans i en vacker trädgård är ännu härligare! :)

16 Anemonen:

skriven

Trevligt och det skall jag göra idag på Gräddhyllan i Tånneryd. Det skall bli finfint.

17 Gemsofmylife :

skriven

Delad fika är bäst att få prata med en vän om livet om nuet skratta
Underbar bild
Kramisar

18 Marit Johansson:

skriven

Så är det absolut men jag skulle gärna vilja ha den där skålen med godsaker för mig själv :)

19 Eva Trillian:

skriven

Delad fika är, utan tvekan , bästa fikat :)

20 Cecilia Andersson:

skriven

SV: Tack för att du påpekade den felaktiga länken!
Den bloggen är det någon annan som har med samma namn som mig. Men jag såg just att hon har .com och jag .se på slutet av adressen. Varför just du får upp hennes har jag ingen aning om men ska försöka kolla det lite extra nästa gång du går in hos mig.
Ha en trevlig helg!

Kommentera här: