Från ovan

Från ovan och rakt ned mot sjön flyger piloten under uppvisningen. Självklart hann han räta upp planet innan han nådde marken. Men jag hade inte velat sitta där i. Från Zell am See.
 
Bra utsikt från ovan. Franska Rivieran.
 
Även här bra utsikt ner mot floden. Taget uppifrån Machu Picchu i Peru.
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Fin bildserie "från ovan"! Skicklig pilot i planet, ser lite otäckt ut! Mittenbilden är kanon, vill hon flyga eller gillar hon bara läget! Utsikten i sista bilden är bedövande vacker, tänk att du har varit där!
Ha det gott!

2 Stare Ström:

skriven

Alltid trevligt att komma upp en bit och se världen från ovan.

3 Monica o Jacob:

skriven

Härliga bilder, ettan blir min
favorit ser väldigt dramatisk ut.
Ha det bra

4 BP:

skriven

Ett tema som var som skapat för dig ser jag! Dessa flygkonster har alltid imponerat på mig, men jag kan ändå inte låta bli att bli aningen rädd där. Tänk om...

Hade nog inte vågat kliva upp på stenen i tvåan heller om jag ska vara ärlig, men bilden är suverän. Gillar killens (?) röda hår. Cool kontrast mot himlen.

Trean är helt fantastisk och mäktig!

5 cissi:

skriven

Fantastiska bilder och tänk att du sett allt det där! Han på mittbilden ser ut att leva farligt.....jag undrar om du också vågade dej upp där? Själv hade jag nog inte vågat!
Ha det bra! Kram

6 Maria:

skriven

Perfekta bilder för temat ovan!!
Kram

7 Anni:

skriven

Så häftiga foton! Mittenbilden ger mig svindel, jag känner hur benen ger vika under mig...

8 Gunvor:

skriven

Så underbara foton! Och så passande triss.Man får nästan höjdskräck av bilderna.

9 Klimakteriehäxan:

skriven

Hu! Vill inte sitta i det planet, inte heller stå på den där klippan ... På Macchu Pichu kan man också få svindel.

10 Anita Malta:

skriven

Första bilden ser nästan lite otäck ut, precis som om planet ska störta. Men det övervägs av övriga två fantastiska toppenbilder ;-)

11 Susjos:

skriven

Wow! Den sista bilden är magisk vacker!
Ha en skön vecka,Kram ♥

12 Ingrid:

skriven

Bra tolkat, inte något för den höjdrädda ;)

13 Paula i pörtet:

skriven

Denna veckans tema är verkligen inte min grej. Jag har ju höjdskräck och du får mig verkligen att bli yrslig och dan...
Flygplanet är inte heller så mysigt med den svarta röken, man kan lätt få för sig att det brinner i motorerna...jag föredrar nog sista bilden!

14 Marit Johansson:

skriven

Så mäktig utsikt, fantastiskt fint.
Jag skulle inte heller vilja sitta i det planet :)

15 kiki freese:

skriven

Wow, höjder fascinerar verkligen. Allt liigger där för fötterna bara att ta för sig. Vackra bilder.
/Kiki

16 Nett:

skriven

Men oj, ser ut som att planet skall störta, skulle nog heller inte vilja sitta i det!

17 Freja:

skriven

Vilka härliga vyer!

18 Ruth | HungryHeart.se:

skriven

Vilka fantastiskt mäktiga foton! Och vilka utsikter!

Jag har förresten testat hallon-lakrits-glöggen nu. Barnsligt god! =)

19 Gemsofmylife:

skriven

Så otroligt vackra bilder, Machu Picchu i Peru har jag inte varit och det såg verkligen fantastiskt ut
Vad kul att ni vandrar det är då man får se allt !!
Vi är nog lite lika dana, inte gjorda att ligga på en strand bara, älskar att vandra att klättra och se saker man inte får chans till annars :)
Kram Sanna

20 Helena:

skriven

Så mäktigt att stå där. Känsla av att kunna flyga måste ha infunnit sig. Fin lördagskväll till dig. Kram

21 Hannis:

skriven

Vilken häftig bild på planet!
Undrar hur det känns i magen att dyka på det sättet=))

Kommentera här: