Trappor

Sitter och njuter i solen och umgås med sina vänner i en trappa.
 
Får hjälp att komma nerför trappan.
 
Blir trött bara jag tänker på hur många trappsteg det var upp till toppen. Att det dessutom var på 4 000 meters höjd gjorde det ännu jobbigare!
 
Några Sydamerikanska trappor ser ni hos mig idag. Andra trappor hittar ni hos:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Nu är vi ute och reser och ser på trappor i Sydamerika! Gillar bilder från andra länder för att få ett hum om hur det ser ut där!
Ha det bra!

2 Caroline:

skriven

Bra trissat, men kan tänka mig att det kändes i benen efter att ha gått uppför alla trappsteg på sista bilden...

Svar: Inte så farligt i benen, men som en tung sten över bröstet, så svårt att andas på denna höjd.
Mia Ahlstrand

3 Gärdsmygen:

skriven

Vad spännande! Och vilka olika trappor du valt att visa! Gillas!

4 Berit E i Kasperian:

skriven

En så spännande och annorlunda triss. :) Mellanbilden värmer hjärtat!

5 Eva Trillian:

skriven

En triss i internationella trappor :)
Kan bara inbilla mig hur jobbigt det måste vara att gå i trappor på den höjden!

6 Gunvor:

skriven

Såå mysigt det ser ut vid dina trappor.Fina bilder.

7 Freja:

skriven

Vackert internationella trappor, fint trissat!

8 KajsaLisa:

skriven

Första bilden visar att trappor både kan vara bekväma och sociala. Springa i trappor på den höjden låter jobbigt.

9 Anni:

skriven

Visst kan trappor vara mer än bara transportvägar, så det är bra om stegen är breda och bekväma! Jag kan inte ens tänka mig hur det kändes att ta sig upp för den där sista, hualigen.

10 Pialotta:

skriven

Jisses så många meter ni gått i trappor, men kan bara tänka mig hur underbart det var .... att se ... fina bilder :)

11 Sophia:

skriven

Fina trappbilder! :)

Kommentera här: