Dramatisk himmel

Igår när jag red växlade det från sol och blå himmel till en nästan svart himmel. Det gick väldigt fort och jag hann precis knäppa en bild med mobilen innan det svarta tog överhand.
Har äntligen börjat fota mer med mobilen. Den har alltid tagit bra bilder, men inte jag. Har inte riktigt fixat att hålla handen stilla när jag fotar med mobilen. Alla helgens bilder var fotade med mobilen. Övning ger färdighet!
 
1 Scaniatjejen:

skriven

Vilken vacker bild! Bra jobbat med mobilen, den bästa kameran är ju den man har med sig.=)

2 Bp:

skriven

Wow!!! Snyggt! Vilket toppen ljus det är i din bild:-)
Själv fotar jag sällan med mobilen. Har nämligen en tendens att lägga fingret på skärmen...

3 Freja:

skriven

Vilken läcker och dramatisk himmel, snyggt fotat!

4 Eva Trillian:

skriven

En väldigt fin himmel!
Mobilkamerorna är inte att förakta :)

Kommentera här: