1 Monica o Jacob:

skriven

Det blir ingen favorit här alla bilderna är lika fina;-)
Kanske ett litet plus för lammen.
Ha en skön kväll

2 Rajson:

skriven

Blir glad av sista bilden. Fin triss.

3 Gun-Britt:

skriven

sista bilden är kanon :-)

4 Mormor:

skriven

Så søt en kenguru :)
Flott triss.
Ha en deilig kveld :)

5 Violen på Brandholmen:

skriven

Fin triss och jag faller förstås för sista bilden! De är kanon!
Har provat receptet på linscurryn och den var väldigt god! Tack, nu har jag en ny vegetarisk rätt att bjuda sonen på!
Ha en skön söndagskväll!

Svar: Tack! Roligt att du testade receptet och tyckte om det :)
Mia Ahlstrand

6 Eva Trillian:

skriven

fin triss - mittenbilden får mig att le, även inombords!

7 Gunvor:

skriven

Härliga bilder alla tre! Är det en fårnos så vill jag pussa på den. Dom är så goa fåren o lammen så klart!

8 Berit i Kasperian:

skriven

Så fin triss - men lammen får mig att bli lite xtra varm inombords.
Berit E

9 Freja:

skriven

Vilken fint varierad triss och alla tre bilderna får mig att vilja gå igenom bilden och klappa lite...

10 KajsaLisa:

skriven

Den sista var underbar, fast benen inte kom med.

11 Spanaren:

skriven

Wow så fina trissar och jag blir glad och tack för det :-) Tungbilden är bara så läcker!
Ops så många gäster du/ ni har haft och gott lät det också. Kul att du är född på samma dag som vår Sokko. Du är säkert lika fin som vår hund *ler*
Ha en bra dag/ kram

12 Pia:

skriven

Klockren triss :D Sista bilden var bara så go!
Ha en fin måndag!
/Pia

13 Oliver:

skriven

Härliga bilder var och en på sitt sätt!

14 Anni:

skriven

Men alltså. Sista bilden. Ljuvlig!

15 Sophia:

skriven

Snygg och härlig triss :)

Kommentera här: