Julmarknad

Är lite trött idag. Mannen hade bridgekväll här igår och jag kunde ju inte somna förrän de gått o  lagt sig. Somnade framåt 3-tiden och det är jag inte van vid längre...
Så idag passade det bra att gå runt och strosa lite på julmarknaden. Lagom småkyligt var det för att man skulle känna lite julstämning.
 
 
 
 
 
 
 
1 Monica o Jacob:

skriven

Härligt för barnen verkar det vara och för några den första ridturen;-)
Ha en skön söndagkväll

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

2 Nett:

skriven

Julkänsla, vi hade lite aktiviteter i stan igår. Men inga ponnys. Det hade varit kul för de små.

Svar: Ja de flesta små barn gillar ju hästar :)
Mia Ahlstrand

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Här har julstämningen inte infunnit sig ännu men det ser mysigt ut för barnen! Näste helg när det är 1:a advent tror jag att julen gör sig påmind!

Svar: Måste hålla med att det inte är någon jättejulstämning i Nyköping. Går en utbildning där nu så jag är där 1-2 ggr i veckan och igår passade jag på att shoppa lite julklappar efteråt. Det kommer nog snart :)
Mia Ahlstrand

4 Malin:

skriven

Så mysigt med julmarknad! Nu börjar man märka att det lackar mot advent.


Svar: Ja nu börjar julkänslorna komma :)
Mia Ahlstrand

5 Elisabeth:

skriven

Verkar som barnen hade kul och du fick fina bilder. Ha dé! Elisabeth

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

6 Beppan:

skriven

Skoj med julmarknad - och härliga bilder fick du med dig därifrån.

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

7 LarsIngvar:

skriven

Trevligt med julmarknad. Fina bilder på aktiviteten där.

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

8 Hanna:

skriven

Ser ut att ha varit en fin dag med diverse aktiviteter. Hoppas det kommer lite snö snart så vi får komma i julstämning :0)

Svar: Ja lite snö vore inte fel :)
Mia Ahlstrand

9 Hanna:

skriven

Julmarknad är mysigt! :) Jag var också på julmarknad i helgen! :)

Svar: Ja visst är det! Mysigt att få den där känslan i kroppen - snart är det jul :)
Mia Ahlstrand

10 Marit Johansson:

skriven

Roligt med julmarknad men konstigt utan snö för en norrbottning som jag :)

Svar: Ja lite snö skulle inte sitta fel nu :) Så mörkt och stenhårda vägar.
Mia Ahlstrand

11 Anita - Malta:

skriven

Vad trevligt ! Nu fick jag känna av lite julstämning genom dig och dina bilder. Visserligen är det gott om tomtar och glitter ute på stan även här men någon äkta julmarknad, det får jag nog leta länge efter ;-)

Svar: Ja nu är det bara snön som saknas och adventspyntet som ska fram till helgen!
Mia Ahlstrand

12 KajsaLisa:

skriven

Ja, nu är det dags igen, ni hade ju fått dit lite snö också, fina bilder.

Svar: Tyvärr ingen snö ännu, bara lite is som de kört dit för barnens skull. Men hoppas den kommer snart :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: