Produktiv dag

Idag har det gått i ett. Sonen flyttade till Uppsala idag och tog tacksamt emot en del hjälp med packningen. Det var tur att han fick låna en cykelställning annars hade aldrig all packning fått plats i bilen. Tre års studier väntar nu för honom, systemvetarlinjen. Eftersom bilen var så full kunde jag inte följa med upp utan Jörgen skjutsade upp honom efter lunchen.
Men innan de åkte hjälpte Martin mig att publicera hemsidan. Den är inte helt klar men nästan nästan. Och jag ville publicera innan datorexperten försvann. Om ni är nyfikna finns den på www.naturahl.com
Det ska dit nya bilder när produkterna kommit hem och mer text om tex hjärtstartarna.
 
Beställde HLR-dockor idag. Registrerade mig som Aloe vera-försäljare. Handlat, lagat lunch o middag. Varit ute i stallet o ridit. Planterat höstblommorna ute i stora krukor. Sparade en del som ska vara till gravarna.
Nu ska jag hoppa upp i soffan och invänta Jörgen som stannade på IKEA på vägen hem från Uppsala. Så snart kommer han hem med lite nya hyllor etc till mitt kontor.
 
Nu får man vänja sig med ett betydligt tystare hem igen. Inget gitarrklinkande... Kommer bli tomt nu när han flyttat men han har ju bott hemifrån i 5 år nu så jag känner mig ganska van. Han kommer få det toppen i Uppsala.

Kommentera här: