Skyltsöndag på en tisdag

Ett par dagar sent kommer lite skyltar. I söndags var vi i Norrköping, kom hem sent och stupade i säng efter lite mat. Trodde knappt vi  skulle komma iväg eftersom vi var lite insnöade först. Men strax innan vi skulle åka kom plogbilen och vi kunde komma iväg med bilen. Låg en lastbil som vält på motorvägen men som tur var var en körbana öppen. 
 
Vi var på en föreställning med Brynolf och Ljung.
 
Föreställningen var i Louis de Geer-hallen i Norrköping. 
 
 
 
Ni som inte har sett dem, gå in på youtube eller tv4play och kolla. Finns massa klipp med dem. Två magiker som hela tiden involverar publiken. En jättebra show! Men man blir lite knäpp när man inte fattar nånting emellanåt :) 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

En av våra vänner var med sitt jobb på Brynolf och Ljung i veckan. Måste erkänna att det inte sa mig någonting och jag blev tvungen att googla ;)

2 Anni:

skriven

Visst blir man superirriterad när man ser sådant och inte fattar ur de gör!? Jag har ett helt annat exempel som jag ska kolla om det finns på nätet. Det gav mig en rejäl tankeställare.

Kommentera här: