Hjärta av ljus

Nu i februari är det 7 år sen jag köpte min systemkamera. I början försökte jag lära mig så mycket som möjligt och experimenterade mycket. Bland annat gick jag in i ett kolmörkt rum. Tände ett litet värmeljus. Ställde in slutartiden på 4 sekunder och rörde kameran som ett hjärta ovanför ljuset under dessa fyra sekunder. Resultatet blev följande: 
 
 
Så med dett hjärta av ljus önskar jag er en fin fortsättning på Alla HjärtansDag ❤
 
 
1 Paula:

skriven

Det blev ett fint resultat av ljusbilden,mycket lämpligt just denna dag!Nu tror jag att jag fått lite ordning på ditt CV,hihi o vet i vilken ordning du bodde var...
Trevlig helg och kram från pörtet

2 BP:

skriven

WOW! Det var då verkligen ett lyckat experiment, som jag inte ens kommit på, vilket kan bero på att jag aldrig ägt en systemkamera;-)
Å då där du invigde systemkameran trodde du nog aldrig heller att hjärtat skulle bli ett perfekt bidrag till temat "Ljus".
Så himla bra!

3 Anni:

skriven

Vilket lyckat experiment! Hoppas du haft en mysig dag och kväll, här kom maken hem och kände sig febrig. Jag sover i arbetsrummet ...
kram <3

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Så fint det blev! Roligt att du fick användning för din experimentbild under temat "ljus"!
Ha det gott!

5 Anki:

skriven

Vilken häftig bild det blev! Snyggt jobbat!

6 "LillaSyster":

skriven

Blev ju hur bra som helst! Snyggt jobbat.
Idag lyser den stora lampan där ute =) Ha en bra fredag.

7 Vilt og vakkert:

skriven

Heisann, så spennende. Jeg hadde også planer om å utforske mitt speilreflekskamera, men nå ligger det i baggen sin og mobilen har overtatt. Det er snakk om å bruke tid på hva man har lidenskap for. Nå er det så mye annet på lista.
Veldig fascinerende hva du har fått til ;:OD)

8 Beppan:

skriven

Kul med experimenterande! Särskilt när man lyckas så bra som du med hjärtat :-)

9 Annette:

skriven

Vilken kul idé, och fint blev det också! Jag är dålig på att testa finesser med min kamera. Jag tänker mycket på komposition och ljus, men mindre på de tekniska inställningarna på kameran. Ibland bestämmer jag mig för att lära mig mer, men det rinner alltid ut i sanden ;) Hoppas allt är bra! Snart dags att ses igen? Kram

10 byblixtra:

skriven

Så bra du lyckades med att forma hjärtat med hjälp av kameran. Vad jag förstår så har du inte fortsatt att experimentera, men jag föreslår att du fortsätter med det. :-)

11 KajsaLisa:

skriven

Det blev något latteliknande, kul experiment.

12 Musikanta:

skriven

Fantastiskt att få fram ett hjärta av ett ljus i ett mörkt rum. Du är duktig! Kul bild.
Ingrid

13 Eva Trillian:

skriven

Hoppas du inte lutat experimentera helt :) mer sådant här behövs i fotovärlden! :)

Kommentera här: