Taco

Kommer ni ihåg Birger, min mosters lilla föl? Om inte kan ni se honom här. Nu har Birger fått ett syskon, hans mamma fick ett nytt föl för 10 dagar sen. Och idag var jag där och gosade lite med lilla Taco som han heter.
 
Kommer springande i hagen.
 
 
Bedårande söt!!
 
Det kom en störtskur och då fick de komma in och torka sig lite i boxen.
 
Kolla åsne-öronen :)
 
Nästan lika mysigt som bebisar!
 
 
1 BP:

skriven

Vilka underbara bilder på Taco:-) Å jag undrar varför jag tänker på Taco Bar i sammanhånget:-) Undrar också varför din rosa jacka ser ut som céris på gränsen til lila:-))))))

2 Helen:

skriven

Så fina bilder på det bedårande fölet!! Man riktigt ser hur busig och full av energi Taco är. Vad mysigt att få gosa med en sådan sötnos!

3 Marina:

skriven

Åh så söööt!!! Visst är det underligt hur befästa viss ord blir, namnet "Taco" får mig osökt att tänka på fredagsmys...;)

4 Ama de casa:

skriven

Men guuuu va fin! Mysigt med föl :-) Gillar den blöta åsnan jättemycket också ;-)

5 Anita Malta:

skriven

Men vilka helt fantastiska bilder Mia, jag smälter !!! När jag lästa rubriken trodde jag du haft Taco bjudning eller liknade ;-) De här bilderna kan jag titta på länge, så himla fina och lilla Taco så ljuvlig, en riktig piggelin. Är så glad för din skull Mia som får ta del och vara där.

6 Susjos:

skriven

Vilket kul namn på ett litet föl, vilka söta bilder! Dock är jag lite rädd för hästar, fast jag hade kanske vågat gosa med Taco ;-)

Men så roligt att du ska se Mamma Mia The Party, det var en fantastisk upplevelse, jag hade inga förväntningar mer än att jag skulle få lyssna på ABBA musik,vilket ju alltid är roligt, men detta var nåt helt fantastiskt! Lyckost dej som har detta att se fram emot!

Ja, vi stormtrivs i lägenheten, trots att den blev lite liten då sonen kom hem från Malta och bor här nu, men det är bara roligt!
Nu när sommaren är här saknar jag dock vår baksida på radhuset...men är glad att vi har en balkong i alla fall! Maja trivs väl inte helt ( hon var ju utekatt)...hon står vid dörren många gånger och vill gå ut, men kommer ju bara ut i trapphuset...
Men vi delar ju lantställe med svägerskan,och hoppas på att vi kommer att vara där lite mer i sommar än vad vi brukar, så Maja får komma ut lite!
Så skönt att sonen är lite bättre! Kram till dig ♥

7 Eva Trillian:

skriven

:) Alla älskar väl Taco i den här formen ;) Himmel så söt!

8 Anni:

skriven

Jag bara smälter. Så otroligt bedårande och så fina bilder på charmtrollet. Vilken lycka att få umgås med en sådan Taco! Men tänk att lika liten och näpen som han ser ut i hagen, lika stor och gänglig ser han ut i boxen med dig! Så olika det blir beroende på vem/vad man jämför med.

(Dottern har väldigt mycket mer konstnärligt i sin blogg, jag ser att jag lyckades locka dit dig när det handlade om helt andra saker ;-) - så kan det gå!)

Kramar <3

9 Annette:

skriven

Vilka ljuvliga bilder ♥ Och så roligt att få litet perspektiv på hur stor fölisen är. Han ser så liten ut bredvid sin mamma, men det syns att det blir en stor häst så småningom, när man ser dig bredvid. Så fint han böjer halsen på bilden i boxen, så vacker!

10 FREEDOMtravel:

skriven

Men åh vilket fint litet föl!!!

11 Paula:

skriven

Hej! Nu vet jag inte vem som är sötare, du eller fölet! Tillsammans är ni i alla fall bedårande! Vilket modernt och häftigt namn, Taco, o inte bara på fredagarna förmodar jag! Må gott o kram från pörtet o tack för tipset om fjärilshuset. Ännu har jag inte helt gett upp hoppet om en Stockholmsvisit i sommar.

12 Biggeros:

skriven

Men så gullig Taco är 🤗🤗
Vilka ljuvliga bilder!! Vem som helst smälter för detta fina föl och sto÷)

Kommentera här: