1 Anki:

skriven

Så sant som det är sagt! Ursnygg bild på fullmånen!

2 Pettas-Karin:

skriven

Väldigt fin bild på månen. Den är verkligen full och rund!

3 Violen%2525252520p%25252525E5%2525252520Brandholmen:

skriven

Full och rund och väldigt fint fotograferad!
Ha det gott!

4 ToveOlberg:

skriven

Finemang rund måne du fick till!
Känn dig nöjd och jag säger tack :-)

5 Maria:

skriven

Åh vilken vacker måne. Jag har oxå en bild på en måne i mitt inlägg men den är inte i närheten lika bra som din bild.
Kram ♥

6 Biggeros:

skriven

Ja, där kan man inte missta sig att månen är rund🤗

7 Anne-Mari:

skriven

Flott bilde av månen !!

8 FREEDOMtravel:

skriven

Underbar bild på temat!!! :)

9 Gemsofmylife:

skriven

WOW vilken magisk bild du är ju otroligt duktig att fota, RUND och så vacker är vår måne .
Tack finaste för att du är med och delar din tolkning och Tack för länken.
ps. lovar att titta förbi Gnesta när jag ändå är ute på vägarna
KRAM

10 skogstrollet:

skriven

Det är en väldigt fin och rund måne du visar oss.
Inte kan jag få fram en sån, hur mycket jag än försöker. Jag tror jag har grejerna för det men det är sämre med kunskapen. Får nog gå kurs!

11 BP:

skriven

Herregud vilken bild du fick till! Helt otroligt!!! Ett bidrag till National Geographic kanske. Hur f*n fick du till den underbara bilden. Är såååååå avis;-)

12 Marina:

skriven

Vilken fin bild! Underbart med allt runt där det varken finns någon början eller något slut...

13 Carina:

skriven

Himmel vilken fin måne du har lyckats fånga. kram

14 Stare Ström:

skriven

Jättebra tolkning!

15 KajsaLisa:

skriven

Härlig måne, förstår den gamla skrönan att den är gjord av ost när man ser din bid.

16 Anni:

skriven

Vilken fantastisk bild du fått av månen, jag tycker alltid att den är så svårfotograferad.
Och så blev jag ju ostsugen ...

17 Eva Trillian:

skriven

Vilken fantastisk mån-bild! Bästa bilden på rund bland dem alla!

18 Kolonilotta:

skriven

Wow vilken vacker bild!
Sååå fin. :)

19 Tomtan:

skriven

WOW!!!! Läcker!

20 Gärdsmygen:

skriven

Så är det. Din bild på månen är exeptionellt bra!

Kommentera här: