Tacksam

Måndag och dags att sammanfatta veckan som gått i en tacksamhetslista.
 
Att bilverkstan fixade en tid snabbt när bromsbeläggningen behövde bytas på bilen.
Att vi har träffat Charles mycket!
Att jag fick se ett (för mig) helt nytt område i Nyköping med massa kulturella platser och vackra byggnader.
Trevliga kunder!
Bra föreläsning om stress och naturens positiva påverkan på stressen.
Att vi orkade fixa så mycket hemma i helgen (glömde skriva ett par saker som mannen fixade, nämligen de där äckliga sakerna som golvbrunnen och soptunnan utomhus som nu är skurad).
Hämtmat.
Goda vänner!
Familjen!
 
Är också tacksam för det trevliga besöket vi haft här idag och ett par fina saker jag fick. Men det får väl komma med på nästa veckas lista :)
 
 
1 Kolonilotta:

skriven

Som sagt! Bra jobbat i helgen!
Men tycker fortfarande att ni skall fundera lite över eran odling på tomten. Eller så får ni helt enkelt dela med er till grannarna om dom ifrågasätter det!
😂😙😆
Svar finns inne hos mig också! ❤

2 Kolonilotta:

skriven

Nu vet jag vad för trevligt besök du har haft idag! Och vad som händer imorgon! 😊
Krama om båda två från mig. ❤

3 Åke:

skriven

Hinna med mycket fix hemma på en helg kan kännas rätt rogivande för själen :) Hämtmat kan vara uppskattat :) Trevlig övrig lista med :)

4 SigridfraEnget:

skriven

En riktig fin lista! Ha en fin vecka!

5 BP:

skriven

Verkar som en riktigt bra vecka här hos dig. Å inga migränpiller heller. Helt underbart ju!!!

Fastbar på hämtmat - med tanke på hur ni slet under helgen så är hämtmat väl den totala räddningen;-)

6 Eva Trillian:

skriven

Trevliga kunder, goda vänner och familjen! Läser och nickar!
Önskar dig en fin fortsättning på nya veckan!

7 Eva Trillian:

skriven

Sv: Läste just att du ska träffa kändisar idag (och redan träffat den ena) :) Så trevligt :) Önskar er en fin dag i dag. Spännande. Jag ska tänka på er!

8 Karin:

skriven

Ett är säkert, jag vill inte vara man i nästa liv!
Man åker på en massa äckliga-fixar-saker!
Ha en fin vecka!
Kram Karin

9 Karin:

skriven

Ett är säkert, jag vill inte vara man i nästa liv!
Man åker på en massa äckliga-fixar-saker!
Ha en fin vecka!
Kram Karin

10 Days by Johanna:

skriven

Härligt med såna här listor tycker jag, borde bli bättre på göra sånt med!

11 Anni:

skriven

Alltså, att ni träffades - ja, det står ju inte här på din lista men är det som uppfyller mina tankar just nu! Så himla roligt! Tänk att få vara pepparkaret på bordet och både hört vad ni pratade om och sett er!

12 Ama de casa:

skriven

Den som spar hon har några tacksamheter kvar :-D

Härligt att det finns så många trevligheter som lyser upp tillvaron :-)

13 Freja:

skriven

Älskar tacksamhet! Den här veckan är jag extra tacksam mot familjen som hjälper mig när förkylningen gjort mig extra hjälplös!

Kommentera här: