Härlig vecka

Inte bara helgen som var fullt upp. Sista dagarna har det gått i ett. Och bara massa roliga saker :) I måndags fick vi nämligen finbesök, från Malta! Anita och hennes man var här på lunch. Så jätteroligt att träffas på riktigt och inte bara via bloggarna. Och sen på tisdagen träffades vi igen och då tillsammans med Beate uppe i Stockholm. Men det vet ju ni redan eftersom Beate skrivit om det :) Vi hade massor att prata om och tiden bara försvann. Precis som BP skrev så är vi korta alla tre, jag är alltid kortast så Anita och BP fick känna sig långa när de stod bredvid mig.
 
20 september och vi kunde sitta ute på lunchen, jättehärligt!
 
Har också varit i Trosa och strosat runt utmed ån.
 
Haft flera utbildningar i HLR.
 
Ikväll hade jag sällskap som vanligt på kontoret. Och självklart fick min medhjälpare slicka i sig sista glassen :) Man måste ju dela med sig!
 
 
1 BP:

skriven

Hahaha! Så du hade en kamera med dig!!! Det missade jag totalt, så jag tar tillbaks allt jag sagt om att både du och Anita inte hade kamera. Å visst - mobiler är ju kameror också ;-)

Det var verkligen en toppen träff och jag tycker det är så roligt att fler bloggare kommenterar den. Kul!!! Snacka om ringar på vattnet...

Så du hann jobba också - i Trosa, världen ände som det heter. Det måste vara riktigt "jobbigt" för "lilla" dig att ta hand om alla dessa dockor med tillbehör och förbereda kurserna. Minns dockorna på mitt jobb. De var ju skittunga att lyfta. Även om jag är några centimeter längre än du flåsade jag rejält och tyckte det var urjobbigt.

Å du - nej då!!! Jag är minsann inte kort med mina 1,66 m som troligen har krympt ett antal centimeter nu;-) Hahaha. Förresten så är du himla söt, men det får man ju knappast säga i en bloggkommentar:-)))))))))))))))))))

2 cissi:

skriven

Hej Mia! Underbart att läsa ikapp din blogg. Gilla alla fina bilder från Canada och så förstås korten på Charles. Ella går också på babysim och tycker det är mysigt.
Jag har varken tittat in på min egen heller andras bloggar på över en månad, men nu efter att ha läst din blir jag sugen på att sätta igång igen.
Och visst vore det trevligt med en promenad på Sörmlandsleden. :)
Stor kram!

3 Kolonilotta:

skriven

Fullt ös den här veckan med en himla fin start! :)
Tycker du är jätte duktig som kämpar med dina kurser. Kan som sagt inte vara lätt att släpa på allt det där.
Ha nu en riktigt fin helg! ❤
Stor kram!

4 Biggeros:

skriven

Härlig sammanträffande med trevliga bloggerskor!! Visst är det skillnad att träffas live än att träffas på nätet!! Fina bilder från Trosa där jag aldrig lyckats komma till. Kram😙😙

5 Helen:

skriven

Vilken bra start på veckan du fick! Vad kul att träffa bloggkompisar på riktigt. Vi köpte Sally utanför Trosa och var en sväng in till Trosa för vi var lite tidigt ute. Det är en gullig liten stad.

6 Eva Trillian:

skriven

SÅ fint att ni hade en trevlig träff :) ... eller ja, två - och när man kan sitta ute och äta i andra halvan av september, ja då är det bara att njuta!
Blir glad av att du har det yrke du har. Du behövs. HLR-utbildningar behövs. På riktigt! :)

7 Anne-Mari:

skriven

Så koseleg å treffe bloggvenner !
Det var sikkert mykje å snakke om.


God helg frå Anne-Mari

8 Anni:

skriven

Oj, då hade jag känt mig som en jätte i ert sällskap! Fast det är jag ganska van vid.

Jag jobbar i en butik på ena långgatan, i snitt 4 dagar i månaden, men hade en veckas utställning på den andra långgatan. Hade jag sett er gå förbi hade jag tjoat efter er! :-)

9 Ama de casa:

skriven

Så kul att träffas irl :-)

Vilken söt hjälpreda du har - klart du måste dela med dig då :-)

Kommentera här: