Tre månader och redan stark!

Nu är lilla Charles snart 3 månader. Han växer så det knakar. Blir mer och mer medveten, följer alla med blicken, skrattar och jollrar. Skönt när de blir lite större och starkare så de orkar hålla upp nacken själva.
 
Se så stark jag är! Orkar hålla upp både överkroppen och benen rätt i luften. Prova det om ni kan!
 
Så stark så jag orkar trycka ifrån och rulla runt.
 
För det är ju mycket roligare att ligga på rygg och snacka med mamma och mormor :)
 
Inte lätt med bebisfotografering. Att få honom att titta in i kameran, att vara glad, inte vifta för mycket så det blir suddigt... Av 50-talet bilder vi tog nu i veckan var det några få som blev riktigt bra. Den bild som dottern blev mest nöjd med var denna:
 
Hur andra har tolkat ordet stark kan du se om du klickar på länken:
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

En kommande atlet! Bra att börja träna tidigt för att bli riktigt stark! Vilket gulligt barnbarn du har!
Ha det gott!

2 Göran:

skriven

Det är ett stort steg i livet då man får se allt rättvänt!

3 Monica o Jacob:

skriven

Vilken sötis ljuvliga bilder, härligt
med lite styrka.
Ha det bra

4 Gunvor:

skriven

Vilka underbara bilder på barnbarnet! Ljuvlig tid!

5 cissi:

skriven

Åh, vad söt han är! Och stark förstås!
Och nog tycker jag alla bilderna i inlägget är riktigt bra!
Ha det bra! Kram

6 kolonilotta :

skriven

Vilka fina bilder! :)
Och kan det bli annat med en så bedårande modell! ❤
Vet du! Jag skulle gärna ta din migrän om jag kunde. Även om du inte tog mina fötter. Önskar verkligen att du slapp den! :(
Ha det jätte fint nu vännen.
Kram

7 Paula:

skriven

Vilken söt och stark krabat! Förstår att den grabben inte är den lättaste att få att fastna på bild, vilken tur att foton numera är digitala så man kan slösa utan att det kostar extra!

8 Anne-Mari:

skriven

Ååå, for ein skjønn og sterk kar.

9 Anonym:

skriven

Åhh, så ljuvligt söt!

10 BP:

skriven

Underbara bilder Mia! Du borde sadla om till bebisfotograf;-)

Gillar ettan som liknar mina övningar som sjukgymnasten rekommenderat...

Men min favo är nog den nästsista bilden på Charles. Förstår dock att dottern valde den sista bilden som favo, för på den ser Charles så stark, bestämd och vuxen ut på något sätt.

11 Kristallina:

skriven

Det är underbara bilder av ditt barnbarn. Så söt han är! Tack för ditt besök hos mig. Kikar in igen då och då. Ha det riktigt gott!

12 GunBritt:

skriven

Så söt ..och..vilka styrkeövningar

13 Klimakteriehäxan:

skriven

Å så fin! Och stark! (nu finns ytterligare två NK-fönster hos mig om du vill kolla)

14 Hanna:

skriven

Men gud så söt! 😍😍😍

15 Annette:

skriven

Så söt! Det är verkligen inte lätt att fota bebisar, i alla fall inte när de inte sover, för då är det full rulle :) Du lyckades ju jättebra. Den första är så fin med fokus på blicken som ser rakt på dig (eller om det är på kameran). Och den sista i svartvitt, jag gillar porträttbilder i svartvitt, det blir en mjuk känsla över dem. Fint!

16 Anni:

skriven

Tre månader redan - hur fort gick inte det? Vansinnigt go unge det där, det måste han ju ha efter mormor!

Kommentera här: