1 Beppan:

skriven

Ljuva blomster!

2 kolonilotta :

skriven

Och det förstår jag! :)
Vackert!
Ha en riktigt fin helg!
Puss o kram!

3 Kristallina:

skriven

Förstår att du gillar det. Så vackert som helst!

4 Anne-Mari:

skriven

Vidunderleg vakkert !!
Takk for koseleg kommentar hos meg.

5 Violen på Brandholmen:

skriven

Vackert med blommorna som skiftar i rosa och vitt! Förstår att du gillar ert äppleträd!
Ha det gott!

6 BP:

skriven

Det skulle jag också göra:-)

7 Åke :

skriven

Ditt äppelträd har kommit lite längre... Vacker bild :)

8 KajsaLisa:

skriven

Trodde det var körsbärsträd först. Men fint i alla fall, nu kan du glädja dig åt trädet två årstider.

9 Marit Johansson:

skriven

Jag gillar också ditt äppelträd, så vackert!

10 Monica o Jacob:

skriven

Ljuvligt, våra är på väg tar nog
bara ett par dagar till;-)
Ha en skön helg

11 Freja:

skriven

Åhh, så vackert!

12 Erik Kling:

skriven

Kan verkligen förstå att äppelblom både är vackert och kanske väcker en förhoppning om god fruktskörd till hösten.
Vet du vilken äppelsort fruktträdet ger?

13 Leva-Kerstin:

skriven

Ja, äppelblom är så vackert.
Trevlig helg
/Leva-Kerstin
www.steeperz.com

14 anettesbokboble:

skriven

Det skjønner jeg godt, det var jo helt nydelig :)

15 Anni:

skriven

Ja, det där har verkligen hög hänryckningsfaktor! Äppelblom är bland det mest romantiska jag kan tänka mig, bättre än rosor till och med!
Och så kanske det ger frukt med tiden ;-)

Kommentera här: