Hemma igen och tacksam

Kom hem igår kväll från Budapest. Blev väldigt förtjust i staden. Kändes mysig och inte alls så hetsig som många storstäder. Dessutom väldigt vackert med Donau som rinner rakt igenom staden och alla gamla fina byggnader.
 
Tacksam att ha fått uppleva ännu en storstad och ett nytt land. Tacksam för mysig tid tillsammans med min man. Tacksam att migränen släppte på lördagen.
Tacksam att vi hann i tid till Arlanda trots att E4:an var avstängd när vi kom till Järna och vi fick åka småvägar med långa köer...
Tacksam för hotellfrukost och bra service.
Tacksam för mitt nya vidvinkelobjektiv som jag äntligen provat och fick bra användning för på denna resa.
Tacksam att sonen tog hand om hus och katt.
 
Tacksam att ha fått gosa med lilla Charles idag. Vi skulle försöka ta lite bilder på honom och han skötte sig exempariskt hela tiden, kanske en blivande fotomodell :) Just idag blir han 3 veckor.
Tacksam att han växer och mår bra, även om blodvärdena fortfarande är för låga.
 
För att se vad andra är tacksamma över så titta in hos Eva!
 
1 Marit Johansson:

skriven

Titta så himla fin han är. Roligt att se honom!!

2 Karin:

skriven

Så gullig han är, och så fort tiden går! Jag har aldrig varit i Budapest, det ska vara en fin stad.
Kram och Glad Påsk!
Karin

3 kiki freese:

skriven

Vilken liten gullis.
Har aldrig besökt Budapest...visa mer!
/Kiki

4 BP:

skriven

Kul att du också gillar Budapest. Har bara hört positivt om staden!

Charles är ju såååååå söt. Älskar hans ögon! Det ska böjas i tid att bli bloggfoder, så är det bara:-)

5 kolonilotta :

skriven

Härligt att ni hade en så fin resa.
Och att migränen släppte så di fick njuta helt och fullt! ❤
Charles är ju bara hur söt som helst!!! :)
Kan tänka mig att ditt minneskort kommer fyllas med bilder på honom! :)
Hoppas veckan börjat bra också!
Stor varm kram Mia! ❤

6 Eva Trillian:

skriven

Låter som verkligt sköna dagar i Budapest :) Ser fram emot att få se fler bilder!
Rena rama hälsovinsten att få gotta sig med en liten Charles :)
Önskar dig en fin Stilla Vecka!

7 Violen på Brandholmen:

skriven

Redan ett litet charmtroll! Gosa riktigt mycket med honom,det mår ni båda gott av!
Budapest är en fin stad! Det är flera år sedan jag var där men jag har bara fina minnen därifrån!
Ha det bra!

8 Anni:

skriven

Vill gärna åka till Budapest, kanske träffa Birgitta!?!
Den där gullklimpen kommer ganska snabbt att vänja sig vid kameran och att posera - det ser jag fram emot!

9 Freja:

skriven

Åhh, så söt, vilken lycka!

10 Leva-Kerstin:

skriven

Hej
Vilken härlig tur ni haft och naw så gullig pågabit. Jag har 7 barnbarn och väntar ett till om några veckor, det är livets efterrätt.
Ha det fortsatt gott
/Leva-Kerstin
www.steeperz.com

11 cissi:

skriven

Vad fin han är! :)

Kommentera här: