Bebismys

Äntligen har vi fått träffa den lille och mysa lite. De mådde inte helt bra efter förlossningen och stannade ett tag på BB, skönt att ha läkarna omkring sig när allt inte är helt bra. Men nu är de hemma! Stackars dottern har en fraktur i bäckenbenet och kan inte sitta men det blir sakta bättre o bättre.
 
Lite suddig, hade inte stora kameran. Men visst är han söt! Lilla Charles som han heter.
 
En väldigt stolt morfar!
Och naturligtvis fick Charles en gosehäst av mormor :) Han måste ju vänja sig vid hästar i tid!
 
1 kolonilotta :

skriven

Men jösses vilken sötnos!
Helt bedårande vacker! ❤
Men det låter obehagligt med frakturen i bäckenet. Det måste ha gjort riktigt ont. Kanske inte i jämförelse med all annan smärta i och med förlossningen. Men ändå! Krama om henne från mig och hälsa att hon är en riktigt hjälte!
Kram :)

2 BP:

skriven

Charles är gudomlig! Å bilden med den stolta (och väldigt snygga) morfadern är helt underbar:-)

3 Ingrid:

skriven

Vilken söt liten pojke!
Hoppas att frakturen läker snabbt och som den ska.

Kram

4 Anni:

skriven

Det gör ont i hela mig när jag läser om din dotter! Stackars, stackars henne! Inte konstigt att hon inte orkade höra av sig till er.
Men tänk att underverket finns där, så otroligt fin Charles är! Pigg och vaken ser han ut. Och du har fått nosa bebisdoft!

Men hur tänkte du egentligen när du inte tog storkameran med dig? Fniss :-)
(Själv glömde jag min kamera i butiken när jag jobbade igår, så jag måste ta mig dit och hämta den idag. Suck)

Kram på dig, mormor Mia!

5 Monica o Jacob:

skriven

Härligt att det ordnat sej och hoppas dottern läker ihop fort, vilken liten sötnos;-)

6 Comsi Comsa:

skriven


Stackar dottern, det skall ju göra så himla ont, hoppas läkningen går snabbt....
Jättesöt liten Charles.... :)

Kramen ♥

7 kiki freese:

skriven

Oj,oj vilket mys. Förstår att morfar är stolt :-) grattis till dig med
Stackars modern, typiskt att kvinnan måste ta stryk sådär.
/Kiki

8 Violen på Brandholmen:

skriven

En sådan mysig liten kille! Underbart att sitta och mysa med en baby, särskilt om man är mormor! Tur att de är på bättringsvägen! Ha en riktigt skön kväll!

9 cissi:

skriven

Han är verkligen helg ljuvlig! Hoppas din dotter återhämtar sej fort och att inte bäckenfrakturen gör allt för ont.

10 Annette:

skriven

Aj, aj, där fick jag förklaringen till att hon inte mår så bra... En fraktur tar ju litet tid att läka, så jag kan bara föreställa mig alla vardagsproblem som uppstår när man har ont och inte kan sitta. Stackars.
Bra att redan från början vänja lille killen vid hästar :)

Kommentera här: