Prylar och tacksam

Tisdagstemat är prylar och då kom jag att tänka på denna bild:
En butik på Naxos med just mycket prylar :)
 
Igår var det Evas tacksamhetsmåndag. Hann inte med då så listan kommer idag istället.
Föregående veckas små guldkorn att vara tacksam över:
isbitar
rinnande vatten
fotbolls-EM
sms
bloggar
internet
tvättmaskin
smultron
jordgubbar
mango
sällskap
kramar
ingefärsdryck
vänner
familj
sköna skor
grilla
 
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Tacksamhetslänken är öppen hela veckan - varje gång :) Ingen tidsgräns på det!
Gillar dina guldkorn från veckan som var och hoppas att den nya veckan endast ger dig mer av det! Kram

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Härlig semesterkänsla i din prylbild! Lätt att få beslutsångest om man vill köpa något när det är så stort utbud!
Ha det gott!

3 cissi:

skriven

Vad saker! Där finns nog det mesta man behöver och lite till.
Vilken fin lista! Att äta solvarma jordgubbar direkt från plantan är inte alls så tokigt!
Ha en fin midsommar Mia! Kram

4 Anonym:

skriven

Sköna skor, ingefära, familj och kramar hade absolut funnits med på min lista om jag hade gjort en denna vecka :)

5 Carina:

skriven

Sköna skor, ingefära, familj och kramar hade absolut funnits med på min lista om jag hade gjort en denna vecka :).... glömde lägga till mitt namn

6 BP:

skriven

Verkligen en prylsamling av saker man inte visste att man behövde;-)

På din lista fastnar jag såklart för fotbolls-EM. Hoppas att Sverige gör "en Island" om en stund.

7 Åke:

skriven

Skor är mycket viktigare än vad man tror :) Ingefära The dricker jag varje morgon... Finns inge godare än smultron och jordgubbar :)

8 KajsaLisa:

skriven

Själv vore jag tacksam om jag slapp jobba i midsommar, men det hjälpte inte :)

9 Freja:

skriven

Mmmm, ingefärsdryck, det låter gott!

10 Helen:

skriven

Väldigt mycket prylar var det där. Din lista är väldigt bra! Jordgubbar hoppas jag du får njuta mycket av under midsommar, även familj och massa kramar!

Kommentera här: