Svenska träd

Eftersom jag älskar att fota träd får det bli två trissar denna vecka. En från utlandet och en hemifrån.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Annette:

skriven

Så vackert! Och det konstiga är, att jag vill helst slippa vintern, men när jag ser dina bilder inser jag hur vacker den årstiden faktiskt är. Jag kanske inte vill vara utan den trots allt... Gillar den bilden bäst, när det ser ut att vara riktigt kallt med kölddimman över åkrarna och trädet helt frosttäckt.

2 cissi:

skriven

Så fint trissat igen! Jag tycker också om träd, särskilt de som är riktigt gamla.
Kram

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Jättefina träd från olika årstider! Trots att det är vinter tycker jag bäst om träden med de vackra höstfärgerna!
Önskar dig en trevlig helg Mia!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Jättefina träd från olika årstider! Trots att det är vinter tycker jag bäst om träden med de vackra höstfärgerna!
Önskar dig en trevlig helg Mia!

5 Livet genom bilder:

skriven

Härligt att bli påmind om hur vackert det är på hösten, tack för det. Roligt att du visar olika årstider så man själv får inse att det finns något vackert året runt

6 Eva Trillian:

skriven

Fina bilder från olika årstider :)

7 BP:

skriven

Alltså dessa träd går inte av för hackor heller om man säger så. Här gillar jag ettan bäst. Här valde du en riktigt cool vinkel måste jag säga. Läckert.

8 Anne-Marii:

skriven

Nydelege bilder !
Litt meir kjente tre og omgivelsar på desse.
Flott å ha forskjellige årstider.

9 Anne-Marii:

skriven

Nydelege bilder !
Litt meir kjente tre og omgivelsar på desse.
Flott å ha forskjellige årstider.

10 Per-Anders:

skriven

Fina trädbilder i olika färgnyanser.

11 HelenTh:

skriven

Vilka vackra trädbilder från olik årstider! Härliga!

12 KajsaLIsa:

skriven

Grön sommar, vit vinter och röd höst, härlig variation i bilderna.

13 Sanna:

skriven

Härligt fina kontraster! :)

14 Barbro S:

skriven

Ja, träd är vackra och dina är verkligen fina från olika årstider. Gillar vinterbilden mest. Sen var det roligt att titta vidare på djuren du passerat under och ...tufft av dig!

15 Anni:

skriven

Så vackert fångat av dig! Vilka vackra höstfärger!

16 Gammelsmurfen:

skriven

Vinterträdet blir min favorit i en bra triss

17 Monica o Jacob:

skriven

Vilka fina bilder, ettan blir min favorit;-)
Ha en skön söndagkväll

18 Arja:

skriven

Så vacker triss och gillar den där trädet ser ut att välta!

19 Gunvor:

skriven

Vackra bilder på träd i olika årstider!

20 Anna-Lena:

skriven

Vackra bilder alla tre.

21 Jessica Högberg:

skriven

Oj oj så fina! Mittenbilden blir min favorit!

22 Tomtan:

skriven

3 helt olika tider och träd. VAckert!

Kommentera här: