Fototriss - så här ser det ut där jag är

Fyra gånger om året vill Fototriss att vi visar årstidsbilder, hur det ser ut där vi är just nu.
 
Fortfarande ordentlig vinter med mycket snö och rimfrost i träden, men lite varmare nu, ca 5-6 minusgrader idag.
 
 
Nu ikväll när vi gick hem snöade det stora flingor av sådan där lätt pudersnö. Hade kommit ett par centimeter medan vi var på födelsedagskalas.
 
Vill ni se hur vintern ser ut hos alla andra fototrissare så kolla på:
 
1 Helena:

skriven

Det ser nästan ut som ni har mer snö än här i norr. Hoppas du har en riktigt fin helg. Kram från mig.

2 BP:

skriven

Snacka om irl-foton! Å du använde då ingen selfiepinne för att ta ettan;-)

Tvåan är otroligt vackert att titta på framför datorskärmen;-)

Å trean känner jag igen - nästan. För här snöade det också. Men inga stora flingor utan bara pyttesmå. Men nu har de dragit vidare, vilket jag tackar för;-)

3 KajsaLIsa:

skriven

Du lyser upp ordentligt i skogen, fina vinterbilder.

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Fin vintertriss! Ser härligt ut med en ridtur i vinterlandskapet. Nu försvinner nog snön, vi har nollgradigt just nu och då blir det väl en slaskig dag. Så mysigt och välkomnande det ser ut hemma hos dig med all utebelysning!
Ha det gott Mia!

5 BIRGITTA AHL:

skriven

Härliga bilder.

6 Axart:

skriven

Måste vara en härlig upplevelse i det vackra landskapet!
AX

7 Anneli:

skriven

Vackra vinterbilder!

8 Anni:

skriven

Att sitta på en varm hästrygg i vinterlandskapet, det kan jag tänka mig är skönt. Annars vill jag helst nöja mig med att bara se på vintern på bild ...

Håller tummarna för att din offert accepteras!

9 Gunvor:

skriven

Vackert! Första bilden ser så mysig ut med ryttaren! Härliga vinterbilder!

10 Arja:

skriven

Fint trissat och härligt med en ridtur i vinterlandskapet!

11 Livet genom bilder:

skriven

Blir allt lite avundsjuk på att få rida i snön.

12 Eva Trillian:

skriven

Fint vintertrissat! :)
Här har snön börjat smälta bort :( onödigt - det som var så vackert. Det blir ju så mycket ljusare!

13 kolonilotta :

skriven

Riktigt vackra bilder.
Nu blir väl hästarna gladare också när det inte är lika kallt. Och så blir det fler ridturer för dig! :)
Kram

14 cissi:

skriven

Jättefina bilder från er ridtur! Det ser så härligt ut med snön som lyser upp!
Nu har jag ny och pålitlig bil, det kanske får bli en tur till Gnesta någon dag om du har tid för en lunch. Det kanske är bäst att vi väntar klart på våra barnbarn först bara.....det är spännande nu! :)
Kram

15 Annette:

skriven

Det ser ju så härligt ut, och jag har själv inte dragit mig för att rida i - 20 grader när jag hade ridbara hästar. Men nu har jag kommit av mig ;) Jag fryser för ingenting och längtar till våren. Men inte vansinnigt mycket nu när det blir rimligare temperaturer. I veckan skall det tydligen bli upp mot + 6 grader, då blir det isgata här istället, men jag slipper slå ut is ur hästarnas hinkar och fylla på nytt vatten stup i kvarten. Ha en fin vecka!

Kommentera här: