Rutigt

 
 
Rutigt skal...
 
Mer rutigt hos:
 
1 BP:

skriven

Gimme, gimme, gimme! Mit favo djur som jag är uppväxt med, men mina två var betydligt mindre och hade nog aldrig satt sina fötter på Galapagosöarna heller. Mina kom från Grekland om jag minns rätt.

Å vilken härlig och annorlunda tolkning till rutigt!

2 BP:

skriven

Svar 1: 1 00 tack för att du tänkte på mig när du la upp sköldpaddan:-)

Svar 2: Hahaha! Den där juicen hos Joe kostar hiskeliga 48 kronor. Ja, jag vet, men då och då kan jag inte stå emot - typ en gång i veckan. Deras juicer är bäst i stan enligt mig.

3 Freja:

skriven

Åhh, vilken sötnos!

4 cissi:

skriven

Haha, helt perfekt på temat!
Jobbar du i Eskilstuna?
Kram

5 Paula i pörtet:

skriven

Och vilken fantastisk yta, glänser som brons, så vacker!

6 Klimakteriehäxan:

skriven

Riktigt fina rutor!

7 Monica o Jacob:

skriven

Vilken läcker bild, rutig och fin:-)

8 Anemonen:

skriven

Ja just det de är rutiga på skölden. Den ser lite förnärmad ut. Kanske för många som fotat den på kort tid:-)

9 Stare Ström:

skriven

Den är rutig och fin!

Kommentera här: