Julen

Den här julen glömmer vi helst. Har inte varit något vidare men det kommer nya jular. Och även om det inte har varit bra finns det ju alltid några ljuspunkter. Och denna guldklimp tillhör ju absolut ljuspunkterna!
 
 
 
Inte lätt att veta hur man öppnar paket, men snöret smakar gott!
 
 
 
Tur att jag har honom att mysa med!
 
 
 
 
 
1 BP:

skriven

Charles är ju sååååååå söt!!!! Å du är sååååå fin, trots allt som har hänt/händer hos dig. Efter att ha läst ditt mejl så får det räcka så här med min kommentar. Du förstår nog...

PS. Tak och lov att Charles är totalt ovetande om vad som händer omkring honom. Å då menar jag även jultomten, då han gnagar på snörena;-) DS.

2 Anita Malta:

skriven

Så jättefina bilder som förmeldar glädje och skönt att läsa att det iallafall finns små ljuspunkter, trot allt. Sköt om dig Mia. Kram

3 Anni:

skriven

Underbara bilder, fina små stunder att suga näring ur. Lite batteriladdning.
Kramar om <3

4 Violen%2520p%25E5%2520Brandholmen:

skriven

De små stunderna av glädje unnar jag dig av hela mitt hjärta!
Kram!

5 Biggeros:

skriven

Ibland blir inte julen som man har tänkt sig. Så känner jag även denna Jul. Vi hoppas på mycket bättre jul nästa år🤗🤗
Det är tur du har denna fina guldklimp som förgyller tillvaron. God fortsättning

6 Kolonilotta:

skriven

Fina Mia! Det gör så ont att läsa eftersom jag vet vad ni går igenom.
Hoppas och önskar innerligt att nya året blir bättre!
Himla fina bilder! :)
Ni är väldigt fotogeniska allihopa.
Stor kram

7 Eva Trillian:

skriven

Tack och lov för ljusglimtarna! Fina bilder från goda stunder!
Har inte glömt dig - du finns i mina tankar.

8 Helen:

skriven

Man får försöka så gott det går att ta in ljusglimtarna när det är jobbiga tider. Jag hoppas och håller tummarna att det nya året blir bättre.

9 Ama de casa:

skriven

En sån fin guldklimp kan uppväga mycket ändå.
Ha en riktigt fin nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram

10 cissi:

skriven

Har inte varit ute bland bloggvännerna under hela helgen, men nu tittar jag in.
Så härligt att se Charles och dej ihop, där finns det verkligen kärlek, det syns lång väg. Tur att de finns de små solstrålarna när allt annat är jobbigt och tungt omkring en.
Skickar dej en stor varm kram!

Kommentera här: