Ett litet rött paket

Kom ett kuvert i brevkådan. Inte vilket kuvert som helst utan en liten present i. Från fina bloggvännen Anni på bloggen Vardagsnjutnin - Med ögon känsliga för blått. Tusen tack Anni!!! Blev så glad.
 
En jättefin berlock i glas som Anni har tillverkat själv.
 
Glad och tacksam för den fina gåvan! Glad och tacksam för alla er bloggvänner! Glad och tacksam för alla vänner och familj!
 
PS.. Det var många som inte hittade pusselbiten som fattades. Kolla på locket på glasburken nere till vänster, den stora burken bredvid hans randiga ärm.
1 Susjos:

skriven

Vilken underbar present!!! Så otroligt omtänksamt av Anni! ♥
Tänker på dej och sänder iväg massor av kramar och hjärtan med en önskan om trevliga helger.,,så gott det nu går! ♥

2 BP:

skriven

Jamen!!!! Det är är nog den mest klockrena presenten jag kan tänka mig för dig. Inte bara med tanka på den svåra situationen du befinner dig i just nu, utan även med tanke på ditt företag! En klar fullträff! Förstår att du blev glad! Å glädje är just det du behöver mest just nu!

3 Anita Malta:

skriven

Väldigt rart och omtänktsamt av Anni, något att verkligen glädjas åt och vilket också visar hur fantastiskt bloggvärlden faktiskt är med tanke på de värdefulla kontakter som den skapar.
Vet ju inte hur det gått med sonen eftersom du inte svarat men hoppas att du och din familj trots allt får en fin och lugn julhelg tillsammans. Kram från Anita

4 Kolonilotta:

skriven

Vill bara titta in och önska er en god jul! Hoppas ni får en riktigt fin helg! 💕💕💕
Tänker på er!
Stor kram!

5 Anne-Mari:

skriven

Nydeleg presang i julens farge.
Ønsker at du og dine får ei god jul !

6 BP:

skriven

Svar: Tack Mia för att du uppmärksammat mitt "tankefel" där. Älskar uppmärksamma läsare som faktist LÄSER texten och inte bara skumma den. Kram för det!

Så himla ledsen att höra att läget är ännu sämre. Det gör så ond i mig! Hoppas du, din man och sonen klarar av julen på ett eller annat sätt. Sådana högtider kan antingen förbättra eller försämra "sinnesstämningen" i ett sådant läge. Hoppas du förstår vad jag menar.
Styrkekram från mig!!!

7 Eva Trillian:

skriven

Härligt att höra att det finns så många fina människor i världen :) Tänk så fina bloggolegor vi alla har!
God Jul, Mia!

8 Den riktiga Jultomten snacka!:

skriven

Den riktiga Jultomten snacka nu ler Ho Ho Ho! Han önskar en God Jul!
Ho Ho Ho!
Hoppas allt är väl med dig/er!
Julefriden börjar sakta infinna sig!
Så mysig julkänsla överallt här med julsånger och julbelysning, så mysigt! Så nu ser jag verkligen fram emot julen!
Jag önskar att ni har det och får det fridfullt under julen!
Ska ni i väg eller vara hemma?
På återseende mina fina och ha en fin dag i morgon!
Jag önskar dig en riktigt god natt så ses vi igen!
Bäst att sova några välbehövliga timmar!
G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.a.r kära ni!
All Kärlek och all väl mening!

God Jul från den riktiga Jultomten!

9 Violen%2520p%25E5%2520Brandholmen:

skriven

GOD JUL Mia! Vilken fin present du fick av Anni, den sprider glädje!

10 Helen:

skriven

Vilken jättefin present!! God fortsättning på julhelgen önskar jag dig!

11 cissi:

skriven

Åh, vad kul att du vann hjärtat! Det förtjänar du verkligen!
Ha en god fortsättning! Kramar

12 Gemsofmylife%252520:

skriven

Önskar dig en riktigt God Fortsättning ❤ stor Kram

13 Nett:

skriven

Vad fint, kan tro att det var glädjande att få den på posten :) Hoppas att du har haft en fin jul. God fortsättning till dig och familjen.

14 Paula:

skriven

Hej Mia, och god fortsättning. Läser att läget fortfarande är allvarligt med sonen, gör nya medicinen någon verkan? Det måste vara bland det svåraste att hjälpa när någon mår dåligt i själen. Hur ska plåstret nå fram, hur ska kärleken nå fram, hur kan man göra skillnad? Önskar så att krisen ska gå över och att det nya året kan påbörjas med lite tillförsikt. Fantastiskt att du samtidigt har en livets efterrätt att njuta av, där kan man prata om kontraster. Så är det ibland i livet, jag har ju mitt lilla barnbarnsbarn som jag sällan träffar men som är en glädjespridare medan hennes pappa genomgår jobbiga tider. Går inte närmare in på det här. Gissa om jag saknar alla x-grannens kusar? Det är förfärligt tomt i hagarna och nu hugger dom ner hela skogarna också, så jag bor snart mitt i ett kalhygge. Sänder en varm och positiv kram, må så gott det bara går

15 Annette:

skriven

Så fint och omtänksamt av Anni ♥ Läste i kommentarerna att det blivit sämre. Hoppas verkligen att det vänder och blir bättre snart, jag kan knappt föreställa mig hur oroliga ni alla måste vara och hur obeskrivligt hemskt det måste vara att stå vid sidan om och känna sig maktlös. Kram!

16 Anni:

skriven

<3

Kommentera här: