Babysim

Idag har jag haft äran att få följa med på Charles första babysim. Dottern tyckte det var lite jobbigt att åka själv första gången. Inte helt lätt att duscha och fixa med en liten. Men de hade ställt in vanliga babystolar i duschrummet så det var ju smart :)
Nyköpta badbyxor där det som ev kommer ut ska stanna kvar i byxan och inte åka ut i bassängen.
 
Spännade att plaska i vattnet!
 
Det här var ju helkul :)
 
 
 
1 Helen:

skriven

Oj, vad jag blev nostalgisk nu! Vi gick babysim med båda våra pojkar när de var små och det var så härligt. Jag kan nästan känna lukterna och ljuden från babysimmet när jag ser dina bilder. Vad kul att du fick följa med!

2 BP:

skriven

Charles älskade ju babysimmet! Å du med ser jag. Å sådana blöjbadbyxor har jag då varken sett eller hört talas om. En alldeles utmärkt uppfinning tycker jag:-)

3 Anita Malta:

skriven

Vilken söt liten piggelin, inte rädd för vatten alls utan bara tycka det är skoj :-D Så jättefina bilder Mia.

4 Ama de casa:

skriven

Ser ut som om ni har hur kul som helst! Härliga bilder :-)

Och såna där badbyxor - perfekt! Jag har alltid undrat... :-)

5 Monica o Jacob:

skriven

Här var en som verkligen trivs i vattnet.
Härliga bilder som gör att man sitter och småler framför skärmen.
Ha det bra

6 Paula:

skriven

Hej, det blir tvära kast här i din härliga blogg! Från björnar och vildmark till storbröllop med tjocka släkten till babysim. Hinner du smälta allt, puh! Ja det är väl bara att hänga med i svängarna och ta tillvara på livet. Babysim är en rolig aktivitet som inte existerade när jag hade barn. Typiskt, följde dock med när exets dotter var på babysim. Kan det kanske bero på att det inte fanns vattentäta badbyxor förut?
Kram från pörtet där det börjar bli ödsligt och tomt, men nu har jag kidnappat två av hästtjejens hundar över natten medan hon skjutsar iväg ett av många flyttlass med hästgrejer upp till Rättvik...

7 Anne-Mari:

skriven

Ååå, så herleg både for babyen og deg.
Barn elskar vatn i alle former så dette er
kjempekjekt.

8 Susjos:

skriven

Men så söta bilder på Charles i vattnet, och hans mamma! Han ser ut att gilla vatten!
Kram till dej!

9 KajsaLisa:

skriven

Det ser jättemysigt ut :)

10 Anni:

skriven

Man kan inte annat än le när man ser de här bilderna. Nästan så att jag hör hur Charles låter och hur det plaskar!

Kommentera här: