Stillhet

Stillhet - att vara ute i naturen och svepa in dess skönhet och harmoni.
 
Att slå sig ner ute i det vackra och bara vara, inga måsten.
 
Går lika bra både på sommar och vinter!
 
Stillhet
 
 
1 Axart:

skriven

Vackra bilder alla tre!
AX

2 Anna-Lena:

skriven

Javisst är det stillhet i trissens bilder.
Jag funderade själv på att ta med en vinterbild, men den fick stå över den här gången.

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Vackert, lugnt och stilla! Riktigt fin triss, kul att du tog med en vinterbild (vi är snart där och vintern kan bjuda på härlig stillhet).
Ha en skön kväll!

4 Helena:

skriven

Ja, visst är det fantastiskt att få njuta av naturens skönhet och finna stillheten där. Livselexir! Kram

5 BP:

skriven

Vilka fantastiska bilder - speiellt ettan och tvåan. Trean väljer jag bort då jag knappast skulle njuta av snö sittandes på en bänk om du förstår vad jag menar.

Ettan är ett vykort - fantastiskt!

Tvåan bekräftar den där gamla klyschan - "en bild säger mera än 1 000 ord"!

6 Anneli - A'la Foto:

skriven

Underbara trissbilder som verkligen visar stillhet!

7 Gemsofmylife:

skriven

Vilken underbar Triss av stillhet !!
Den kändes ända hit !!
Tack
Kramisar Sanna

8 mammakero:

skriven

Fin stillhetstriss! Gillar alla bilderna skarpt!

9 Berit E i Kasperian:

skriven

Definitivt stillhet i alla fina bilderna. Och större stillhet finns nästan inte, än den snön kan ge, den som dämpar alla ljud. Ändå neej- inte än!! :D
Tvåan vill jag försjunka i!

10 Lottisen:

skriven

Underbara bilder, vacker triss!

11 Anne-Marii:

skriven

Nydelege bilde som oser av ro og stillhet

12 Veiken:

skriven

Jättefina stila bilder. I verkligheten så undviker jag vintern så mycket jag någonsin kan!

13 Gammelsmurfen:

skriven

Mysigt!!Underbar stilla och oerhört vackert!

14 Anni:

skriven

Sitter bredvid dig i mittenbilden och andas stillhet och skönhet - så vackert!
Vad gäller snön så funderade jag också på en sådan bild för inget blir väl så tyst som när snön faller stilla? Men så valde jag att inte ta någon vinterbild och nu sitter jag här barfota och fryser av att se ditt foto!

Kommentera här: