Lite livstecken

Här kommer lite livstecken från mig. Har nu gått en vecka och hjärnan börjar så smått att fungera igen. Livet går vidare, även om det gör väldigt ont emellanåt.
Tusen tack för ert stöd!!! Ni är så gulliga och rara! Även mina vänner här hemma ringer, skickar sms, kommer och besöker mig när min man är borta.
Jag tog mig ner på företagarnas Morgonsoffa i veckan, jobbigt att komma dit, men kändes bra efteråt. Åkte iväg på jobb och höll utbildning igår, samma sak då, jobbigt innan men kändes skönt att jag klarade att koppla bort tankarna och köra på. Kunderna var jättenöjda efteråt. Så har jag städat massor, bara för att ha fullt upp, frostat av frysen, skurat golv mm. Skura golvet nere var jag liksom tvungen till efter att rörmokarna hade varit här och skitat ner. Naturligtvis pajade varmvattenberedaren just nu...
Idag har jag varit hos Birger. Kommer ni ihåg Birger som jag bloggade om här? Då var han bara två veckor. Nu är han ett halvår och stora killen. Men lika gullig och kelig! Min moster bjöd på lunch och vi satt och pratade bort några timmar, skönt.
 
 
 
 
1 cissi:

skriven

Vad skönt att det även finns källor till glädje runt dej, mitt i allt det jobbiga!
Kram till dej!

2 BP:

skriven

Tak för ditt livstecken. Tycker du agerar helt rätt utifrån det du kan och vill göra. Bara du gör nå't som skingrar tankarna och som betyder lite "normalitet" om du förstår vad jag menar.

Måste säga att Birger är en otrolig vacker häst. Vilken "muskulös" kropp han har. Ska han bli tävlingshäst kanske. Han ser ut som om han skulle trivas på en hinderbana faktiskt!

3 Eva Trillian:

skriven

Både bra och sorgligt att vardagen rullar på när livet bjuder på personliga sorger som borde fått världen att stanna upp.
Tänker på dig!

4 Lottisen:

skriven

Vilka vackra bilder på hästarna. Skönt att du har folk omkring dig som kan stötta och hjälpa när det behövs. Styrkekramar!

5 Helena:

skriven

Underbara foton på hästarna! Jag känner igen det du skriver om... min mor gick bort för sex månader sedan... att det tar emot, men att efteråt är det skönt då tankarna skingrats för en stund. Ta väl hand om dig och tänk på att vila. I de här stunderna behöver man tid. Kram

6 Freja:

skriven

Det är skönt att få fokusera på något annat en stund, sorgen finns där, men den går att vila från under de stunderna. Ta hand om dig <3

7 Gemsofmylife :

skriven

Finaste Mia
Låt det ta den tid det tar låt känslor komma även om dom är jobbiga
Stor kram till dig
❤️ Sanna

8 Ingrid:

skriven

Va bra att du kommit ut lite, bra att skingra tankarna.
Mina tankar har funnits en hel del hos dig sedan jag läste ditt inlägg förra veckan, över hur snabbt det kan gå och att man inte ska ta något för givet här i livet.
Många kramar

9 Maria:

skriven

Ja visst är det så att livet går vidare även om det ibland känns orättvist att det ens gör det när någon viktig försvunnit ur det....
Kram

Kommentera här: