Tacksamhet

Dags att blicka tillbaka på senaste veckan och fundera på vad jag är tacksam över. För även när det känns tungt och jobbigt finns det mycket att vara tacksam över.
 
Frankrikeresan med goda vänner
god mat, goda viner, strandhäng, bergsturer
att vi inte är i Frankrike nu när det är översvämmat på Rivieran
ett vackert avsked
kramar
gråta tillsammans
familj
vänner
fotopromenad
frukost ute i dimman
ridturer
kunder
underbart väder
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Sv: Det är inte längden på listan som gör den bra - det är att man ens funderar på att orka skriva en ... tänker jag! Att ens fundera på att låta sig vara tacksam är stort - ibland så stort att man inte orkar konkretisera den :)
Ingen tävling. Inga jämförelser.
Jag stannar upp vid Ett Vackert Avsked - och blir rörd! Det är stort att orka vara tacksam över det!
Stor Kram till dig!

2 BP:

skriven

Ja, tajmingen av er Frankrikeresa var verkligen bra. Otäcka bilder om hur det såg ut efter skyfallet.

Då du visade bilderna från begravningsceremonin kan jag bara instämma helt - det var ett otroligt vackert avsked!

3 Freja:

skriven

Det är när livet är som mörkast som det en har att vara tacksam över syns som tydligast. <3

4 Helena:

skriven

Fin lista med känsla eftertanke och gemenskap i sorg och återhämtning. Hoppas att du får tid till mer återhämtning. Såg Evas kommentar - jag har bestämt mig för att lyfta tio glimtar varje vecka. Begränsar min lista till det.
Så roligt att du hakade på i utmaningen hållbar livsstil. Så glad jag blev. Fin ny vecka till dig Mia. Kram

5 Lottisen:

skriven

Fin lista full med viktiga saker, att få ta ett vackert avsked och dela sin sorg med andra, att inte vara ensam. Vilken tur att ni inte var i Frankrike under översvämmningarna! önskar dig en fin vecka! Kram

6 mammakero:

skriven

Så sant så. En tänkvärd lista, som gäller även i de tunga motiga delarna i livet. Ska fundera på en sådan själv.

7 kiki freese:

skriven

All din tacksamhet får liksm ett större värde. Gråta tillsammans och frukost i dimman blir så vackert och sorgligt.
Kämpa på
/Kiki

8 Hanneles bokparadis:

skriven

det finns många goa saker.

9 Marina:

skriven

Hej och vilken bra sida du har. Jag tror jag "lånar" en kategori av dig. Tacksamhetsmåndag. Det finns mycket att vara tacksam över fast vi inte alltid ser något att vara tacksam över.

Kommentera här: