Rosa - för bröstcancern

Helena på fototriss uppmanar oss att fota rosa och även att stödja bröstcancerkampanjerna som pågår nu i oktober. Detsamma säger jag, stöd så mycket ni bara kan!!
Min mormors tre systrar gick bort i bröstcancer. Min mamma har haft det. Min kusin gick bort i bröstcancer förra året. Mitt kusinbarn har haft det. Min syster dog i bröstcancer för tre veckor sedan endast 49 år gammal. Så mina rosa bilder blir från hennes begravning i onsdags. Hon älskade rosa!
 
 
 
 
 
 
1 anettesbokboble:

skriven

Vakker og sterk triss, som virkelig minner oss på hvor viktig det er å støtte denne saken. Varme gode klemmer/kramar til deg som har opplevd dette så nært og mistet så mange <3

2 Marja:

skriven

Så otroligt vackra bilder!

3 Lotta:

skriven

Vackra arrangemang som man ändå hade hoppats slippa om du förstår vad jag menar! Trevlig helg!

4 Lotta:

skriven

Sorry, det blev fel adress på min kommentar :-)

5 Gemsofmylife:

skriven

Så vackra Bilder ! så mycket känslor och kärlek i ngt ingen vill vara med om.
jag hater Cancer och allt det för med sig

Stor kram till dig finaste !!!
Och tack för ett ROSA inlägg och triss
Sanna

6 Violen på Brandholmen:

skriven

Vacker och djupt rörande triss!
Stor kram!

7 Helena:

skriven

Fint sätt att stödja bröstcancer med att fotografera rosa. Kram till dig Mia.

8 Berit E i Kasperian:

skriven

Vackert och starkt, men vemodigt. Så många drabbade i din närhet.
Nog behövs stöd till forskningen. Visst har framsteg gjorts, men än är vi långt ifrån i mål.

9 BP:

skriven

Förstår att just den trissen betyder extra mycket för dig. Så många i din familj som drabbats av bröstcancer. Hemskt! Jag hatar alla former av cancer då den sjukdomen nästan alltid vinner.

Otroligt vackra blomsterarrangemang!

10 Anonym:

skriven

Beklagar så mycket det du och dina nära fått gå igenom, fruktansvärt. Otroligt vackra blommor hos din syster <3

11 Axart:

skriven

Men! Så många, så drabbat, så sorgligt...
Väldigt fina blommor och fint att du delar med dig.
AX

12 Per-Anders:

skriven

Det är sant. Kampen mot cancer kan inte nog mycket stödjas. Fina bilder!

13 Åke :

skriven

Fint!

14 Anneli - A'la Foto:

skriven

OJ vad många du har i din närhet som haft denna skitsjukdom! Jag hoppas och önskar att du slapp gå i genom detta och att denna sjukdom och alla andra sjukdomar inte skulle finnas! Kram till dig! Fina bilder!

Ha en härlig söndag!

15 Annette:

skriven

Väldigt vackra bilder. Men så hemskt för er att behöva gå igenom detta... Och så många som drabbats i er släkt. Finns inte ord för hur hemsk denna sjukdom är. Kram ♥

16 Susanne:

skriven

Ett jätte fint val av fototriss och en fantastisk fin hyllning till din syster. Det är ofattbart att en och samma familj kan få drabbas av så mycket sorg av en och samma vidriga sjukdom. All kärlek och styrka till dig! ❤

17 Madde:

skriven

Så vackert, men med så dubbla budskap...

18 Anni:

skriven

Det är så grymt att vissa familjer/släkter drabbas så hårt! Jag gissar att du är extra kollad och dubbelkollad och anar den oro du själv känner. En oro som måste tas på allvar men inte får ta över.

Önskar innerligt att du kunnat få ha ett annat motiv i din triss. Kram!

19 KajsaLisa:

skriven

Tragiskt och dina fina bilder som berör följer temat på sitt sätt.

20 Susjos:

skriven

Så fina foton!!!! All kärlek till dig!!! ♥ ♥ ♥

21 cissi:

skriven

Vilka vacker triss! Du om någon är ju väldigt berörd av ämnet. Hoppas allt var så bra i onsdags som det nu kan vara på en begravning.
Stor KRAM

22 Anna-Lena:

skriven

Så sorgligt. Så oerhört hårt en del drabbas. Så viktigt att forskningen går framåt.
Så vackra och så talande bilder.

23 Kari:

skriven

Ja, det er viktig å støtte brystcancersaken. Du er av de som virkelig har fått føle på sorgen. Takk for at du delte dine bilder med oss.Kari

24 Freja:

skriven

En fruktansvärd sjukdom, jag har mist vänner i den och har andra som klarade sig efter svåra behandlingar. Så fin och viktig triss <3

25 Veiken:

skriven

En vacker och vemodig triss! Jag beklagar verkligen din sorg!
Den jäkla skitsjukdomen måste utrotas på ett eller annat sätt!

Svar: Tack! Ja verkligen!!!
Mia Ahlstrand

26 mammakero:

skriven

Vilket vackert blomsterarrangemang! Speciellt på mittenbilden! Så vackert! Vemod, sorg, ilska och saknad. Ändå så vacker triss! Stor varm kram till dej i denna saknadens tid.

27 Tomtan:

skriven

Vackert och vemodigt...

28 Jessica Högberg:

skriven

Vacker och sorglig triss <3

Kommentera här: