En härlig kväll

Efter regn kommer solsken. Ja efter ett par mörka tunga dagar kändes allt mycket lättare idag. Hade ork och energi att jobba massor. Efter middagen gick jag och en kompis en långpromenad. Jätteskönt. Tittade in till mamma o pappa en sväng på hemvägen.
När jag kom hem tog jag in posten som låg kvar ute i brevlådan. Svaret från mammografin hade redan kommit. Skulle ju ta 2-3 veckor, men när jag nästan bröt ihop så skrev sköterskan en kommentar i kanten och skulle be läkaren skynda på lite. Men hon kunde inte lova nåt. Så tog det inte ens en vecka. Och allt var ok! Nu kan jag andas ut, så skönt!
 
 
 
1 Susjos:

skriven

Va skönt med besked från mammografin!

Sv: Jo, flera partners samtidigt. En tjej och två killar bodde ihop och älskade varandra....fascinerande story!!!

2 Susanne:

skriven

Åh va skönt med ett glatt besked och att du dessutom fick det så snabbt!
Det var omtänksamt gjort av henne.
Härligt att du börjar må bättre! ❤
Ha en jätte fin dag.
Många varma kramar!

3 Eva Trillian:

skriven

Så fint med snabba goda besked! Schysst gjort!
Sv: Nej, jag har inte läst"Konsten att höra hjärtslag" - den är väldigt om talad, och jag såg den på bokmässan. "Hypade" böcker drar jag mig lite för ;) så jag har inte ens varit nyfiken än!
Nu kanske jag kan vänta tills du läst den opch få ett omdöme jag litar på först? :)

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Skönt besked för dig, nu kan du koppla av den biten och se framåt! Din höstbild är väldigt vacker, färgerna nästan glöder!
Ha det gott! Hoppas du återfår både ork och energi!

5 Anita Malta:

skriven

Vilken lättnad Mia !! Här behöver man inte vänta alls mer än i väntrummet. Besked kommer samma dag. Vilket påminner mig om att jag inte varit på mammografi sen januari 2014. Mamma gick bort pga bröstcancer och min syster har drabbats men är frisk idag efter lång behandling.
Vackra färger i dina höstlöv.

Svar: Har "Tamron AF 90mm f/2.8 Di SP A/M 1:1 Macro Lens for Canon" köpt via Amazon för ca 3 år sen, tror jag.

6 Anni:

skriven

Vilken bra sköterska! Andas ut nu och njut av höstfärgerna, samla kraft och lugn. Var rädd om dig. Kram!

7 BP:

skriven

Såååååå skönt att resultatet av mammografin var ok! Förstår att du kände en otrolig lättnad efter allt som har hänt!

Nu kan du "börja leva igen" Mia!

Vilken toppen bild förresten:-)

8 Lottisen:

skriven

Vad skönt att du fick svar så snabbt och att du kan andas ut! Hösten är en härlig tid, fina färger i din bild!

Kommentera här: