Tacksam

Idag är det måndag och dags att fundera över vad jag varit tacksam över senaste veckan.
 
skogspromenad
gosig häst
bjuden på vegetariska nuggets av sonen
vänner på besök
lunch-date med dottern
långhelg
tid att sitta i soffan och läsa bok
att sonen kom hem helskinnad efter cykeltur till Norrköping fram och tillbaka
vaniljglass
chiligryta
egentid
ett glas rött 
ingen migrän på flera dagar
underställ (när kommer värmen?)
orkidéer
kunna jogga igen
en ny kofta
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Sanna:

skriven

Ingen migrän :) det kan göra en lycklig ;) och tacksam !!!
Ska prova ditt tips :) Allt som kan hjälpa måste testas
Fin lista med underbara ljusglimtar, god mat och egentid härligt
KRAM

2 Eva Trillian:

skriven

Ingen migrän, bli bjuden på mat och ha date med människor man älskar :) Det är grejer det!

3 Helena:

skriven

Jag stannade till vid dina två första tacksamhetspunkter och riktigt kände hur ljuvliga det var. Natur och djur - en stor favorit. Fin fortsättning på veckan.

4 kolonilotta:

skriven

Roligt att du tittade in hos mig! :)
Din lista är ju jätte fin.
Tänk att den finns så mycket att vara tacksam över varje vecka.
Hoppas att migränen håller sig borta!
Kram från mig! :)
Susanne

5 mammakero:

skriven

Tacksamhetsmåndag, det lät bra tycker jag! Det är ofta vi glömmer bort att vara lite tacksamma i vardagen och kanske särskilt på en måndag...!
Det bästa var nog det där med att slippa ha haft migrän på flera dagar! Alla såna dagar är bra dagar!
Tack för den fina kommentaren på mitt sista inlägg!
=D

6 Freja:

skriven

Härligt mycket att glädjas åt!

7 KajsaLisa:

skriven

Snyggt, fler borde uppskattat dom har det bra.

8 Maria:

skriven

Skogspromenader är mumma för själen ♥

9 Andra året i Hjo:

skriven

Det är möe en sulle ha, en sulle ha en gosig häst också. Får hålla tillgodo med hunden.

Kommentera här: